کد خبر: ۴۲۷۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

حکیم مهر: رئیس اداره دارو و درمان اداره کل دامپزشکی استان مرکزی گفت: فعالیت غیرمجاز 2 درمانگر بدون مجوز دامپزشکی در این استان که اقدام به درمان و مایه کوبی دام ها کرده بودند، شناسایی و متوقف شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «دکتر سید کمال سجادی» افزود: این درمانگران فاقد مجوز در هفته جاری در پی گزارش های مردمی شناسایی شدند و به دلیل درمان غیرمجاز دام ها به اداره کل دامپزشکی استان مرکزی احضار و پس از ابلاغ قوانین و مقررات با آنان برخورد قانونی شد.

وی ادامه داد: در پی دریافت گزارش هایی در زمینه مداخله افراد غیر مجاز در روند امور دارو، درمان و مایه کوبی دامپزشکی، امسال در این استان کارگروه نظارت دامپزشکی تشکیل شده و فعالیت های این حوزه را با دقت رصد می کند.

رئیس اداره دارو و درمان اداره کل دامپزشکی استان مرکزی خاطر نشان کرد: برابر قانون بروز هر گونه مشکل و خسارت به دلیل مالی به دلیل مداخله افراد غیرمجاز در امور درمان دامپزشکی جرم است و عواقب آن برعهده فرد خاطی می باشد.

سجادی کفت: کارگروه استانی امور دارو و درمان دامپزشکی این استان با هدف حفظ و حراست از سرمایه های بهره برداران، مراکز بخش خصوصی و پیشگیری از بروز مخاطرات بهداشتی و خسارات اقتصادی فعالیت می کند.

28 گزارش مداخله در امور درمان دامپزشکی نیز درسال گذشته در این استان مرکزی دریافت شد که موارد برای پیگیری به مراجع قضایی و نظام صنفی دامپزشکی ارجاع شد.

استان مرکزی با 12 شهرستان و هزار و 539 روستا، دارای 622 واحد مرغداری صنعتی، 491 واحد گاوداری صنعتی و 191 واحد کارگاه پرورش آبزیان است.

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کیوان
|
Canada
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
0
0
یعنی تا گزارش نشه اینها برخورد نمیکنند. واقعا باید گریه کرد بحال این شغل و حرفه. پس وظیفه حاکمیتی و قانونی سازمان و نظام دامپزشکی همش کشکه؟
کلینیسین باسابقه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
0
0
حالا این برخورد قانونی چی بود؟
نظر شما
ادامه