کد خبر: ۴۲۷۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر


کارگروه ویژه برای جلوگیری از عرضه و توزیع دام آلوده و کنترل سلامت طیور در منطقه ۵ تشکیل شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «علیرضا علی بخشی» معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه از برگزاری جلسه ساماندهی مراکز غیر مجاز دام در سطح منطقه خبر داد.

وی گفت: با توجه به این که شهروندان در پایان تیر ماه (عید سعید قربان) اقدام به خرید دام می‌کنند، شهرداری منطقه با همکاری کارشناسان بهداشت کنترل سلامت دام، مراکز عرضه غیر مجاز را شناسائی و جمع آوری می‌کنند. به همین منظور نشستی با حضور نماینده سازمان دامپزشکی استان تهران، مرکز بهداشت شمال غرب، شرکت ساماندهی و مشاغل شهر، نمایندگان کلانتری ۱۴۰ باغ فیض و ۱۴۲ کن و شهرداران نواحی هفتگانه در این خصوص برگزار و تبادل نظر انجام شد.

علی بخشی افزود : برای جلوگیری از مشکلات زیست محیطی و فروش مراکز غیر مجاز دام و طیور در سطح منطقه برنامه‌ریزی شد و کارگروه متشکل از کارشناسان اداره ساماندهی با همکاری عوامل مرکز بهداشت شمال غرب موظف شدند با احکام قضایی، دام آلوده را جمع‌آوری کنند.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مجید غفاری09121267848
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
0
0
با سلام،این مراکز باید ساماندهی بشوند،زیرا با توجه به اعتقادات مذهبی شهروندان جهت انچام نذورات نیاز به دام زنده اجتناب ناپذیر است، اینجانب مجید غفاری با سی سال تجربه در این زمینه راهکارهائی دارم
نظر شما
ادامه