کد خبر: ۴۲۷۵۶
تعداد نظرات: ۳ نظر



مراسم تودیع و معارفه رییس شبکه دامپزشکی شهرستان قوچان با حضور مدیرکل دامپزشکی استان، و مسئول دفتر نماینده ولی فقیه اداره کل دامپزشکی استان و جمعی از مدیران و روسای ادرات و تولیدکنندگان مرتبط با حوزه دامپزشکی در محل شبکه شهرستان برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، در این جلسه دکتر احمد شریعتی، مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی با اشاره به نامگذاری سال جدید به عنوان حمایت از کالای داخلی بیان کرد: اگر می خواهیم در کشور به استقلال برسیم باید به منابع داخلی خودمان و به پتانسیل‌های موجود در کشور توجه داشته باشیم و در این پتانسیل ها نقش حوزه تولید دام و فرآورده های دامی در سلامت، اقتصاد، معیشت و اشتغال بر کسی پوشیده نیست و در همه این حوزه ها همیشه نقش دامپزشکی روشن بوده است.

وی خاطرنشان کرد:از نظر کمی در بخش طیور گوشتی در استان حدود ۱۰۰ میلیون جوجه ریزی داریم و در بحث مرغ تخمگذار نیز خراسان رضوی در کشور مقام دوم تولید تخم خوراکی را دارد، در بحث شیرخام در استان حدود 1 میلیون تن تولید داریم.

مدیر کل دامپزشکی استان در جمع بندی پایانی از عملکرد قوی و مقتدرانه دامپزشکی قوچان و مدیریت خوب مجموعه توسط دکتر علیرضا قدرتی، رییس قبلی شبکه دامپزشکی قوچان اعلام رضایت و تقدیر نموده و ادامه این روند را از تمامی همکاران خواستار شدند.

در ادامه جلسه دکتر علیرضا قدرتی در خصوص عملکرد خود در شبکه دامپزشکی شهرستان قوچان گفت: سعی ما در شهرستان حفظ و حراست از سرمایه‌های دامی و حفظ بهداشت عمومی جامعه و برقراری تعادل و توازن در تمامی حوزه‌ها بوده است.

وی با اشاره به بحران های اخیر دامپزشکی در شهرستان از جمله تب برفکی، آنفلوانزای فوق حاد و ... از همکاری بسیار خوب همه نهادها، ارگان ها و همکاران شبکه در حل این بحران ها قدردانی کرد.

در پایان نیز «دکتر محمد احمدی» رییس جدید شبکه دامپزشکی شهرستان با اشاره به عملکرد خوب دکتر قدرتی، خواستار ادامه همکاری هر چه بهتر همکاران بخش خصوصی و دولتی در این حوزه شد.

متن ابلاغ دکتر محمد احمدی به این شرح است:








 
 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iraq
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
0
1
چقدر دکتر احمدی پیر شدن.چند ساله ندیده بودمشان.
موفق باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
1
0
دکتر قدرتی از افراد پاک دستی بود که فقط به خدمت خلق الله مشغول بود و درگیر هیچ باند و باند بازی نبود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
0
0
چقدر پسرخاله ما پیرشده موفق باشی محمداقا
نظر شما
ادامه