کد خبر: ۴۲۷۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر



طی حکمی از سوی دکتر حسینعلی سلطانی، مدیر کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری، «دکتر محسن مختاری دهکردی» به سمت رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شهرکرد منصوب و از زحمات چند ساله دکتر محمد یزدانبخش تقدیر شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری، در متن حکم چنین آمده است:

جناب آقای دکتر محسن مختاری دهکردی

با سلام و احترام

نظر به مراتب تعهد و تجربيات ارزنده جنابعالي، به عنوان رئيس شبكه دامپزشكي شهرستان شهركرد منصوب مي‌گرديد. تنوع وظايف حاكميتي سازمان دامپزشكي كشور همچنين اهميت فعاليت‌هاي پيشگيرانه در حوزه بهداشت و سلامت جامعه مي‌طلبد با عزم راسخ و بهره‌گيري از توان بالقوه همه كارشناسان و صاحب نظران و ارتباط و تعامل مؤثر با كليه دستگاه‌هاي استاني و خارج استاني با استفاده از فن‌آوري‌هاي نوين، تلاش‌هاي خود را مضاعف نماييد. توفيق روزافزون شما را در جهت نيل به اهداف عاليه نظام مقدس جمهوري اسلامي و دولت تدبير و اميد در سایۀ توجهات حضرت ولي عصر(عج) از درگاه ايزد منان مسئلت دارم.

دکتر حسینعلی سلطانی

مدیرکل


 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
همکار
|
France
|
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
1
3
باسلام
دکتر محسن مختاری فردی باهوش و پر انرژی است که مطمئنا شهرستان شهرکرد بهتر از قبل در امر مبارزه با بیماریها و نیز کنترل موارد غیربهداشتی کوشا خواهد بود .نکته ای که دکتر محسن بایستی مد نطر گیرد پرهیز از حاشیه های کاری و دامن نزدن به این امر می باشد.امید است با بهره گیری از نیروهای توانمند در پیشبرد اهداف کوشا باشند .انتخاب دکتر سلطانی انتخابی به جا و شایسته است
نظر شما
ادامه