کد خبر: ۴۲۷۷۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
روابط عمومی بانک رفاه کارگران خبر داد:
به گزارش حکیم مهر، سقف تسهیلات ارائه شده در قالب طرح مهر سلامت به جامعه پزشکی و دامپزشکی در سال گذشته، ۸۰۰ میلیون تومان بوده است ...
 

حکیم مهر: بانک رفاه کارگران با هدف تداوم روند ارائه خدمات مطلوب و متمایز در شبکه بانکی به فعالان حوزه سلامت کشور "طرح مهر سلامت 97" را ارائه کرد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این بانک در راستای تامین نیازهای مالی فعالان حوزه سلامت کشور و با هدف توسعه و ارتقاء بیش از پیش ارائه خدمات درمانی و بهداشتی در سطح کشور در قالب "طرح مهر سلامت 97"به جامعه پزشکان اعم از پزشکان فوق تخصص، متخصص، جراحان، دندانپزشکان متخصص و عمومی، دکترهای علوم آزمایشگاهی، رادیولوژیست ها، پزشکان عمومی و دامپزشک، دکترهای متخصص داروسازی، کارشناسان رشته های مرتبط با پزشکی اعم از فیزیوتراپیست، سونوگرافیست، اپتومتریست و ... که دارای حساب نزد بانک بوده و یا نسبت به افتتاح حساب در این بانک اقدام کنند، تسهیلات ارائه می دهد .

مدت اجرای این طرح تا پایان تیر ماه 98 خواهد بود و متقاضیان واجد شرایط می توانند برای تهیه و تامین تجهیزات مورد نیاز و مرتبط با فعالیت خود، تعمیرات اساسی و بازسازی کامل محل فعالیت، واحد مسکونی و تامین اموال و خدمات مورد نیاز مشمولان طرح و اعضای درجه یک خانواده شامل هزینه تحصیل، تهیه جهیزیه و سایر هزینه های ازدواج، مسافرت های علمی، پژوهشی و گردشگری از این تسهیلات استفاده کنند .

متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی بانک به نشانی  www.refah-bank.ir مراجعه و یا با مرکز اطلاع رسانی و پاسخگویی بانک (فراد) به شماره تلفن 8525-021 تماس حاصل نمایند .

به گزارش حکیم مهر، سقف تسهیلات ارائه شده در قالب طرح مهر سلامت به جامعه پزشکی و دامپزشکی در سال گذشته، 800 میلیون تومان بوده است.

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
0
1
20% !!!! چقدر کمه سودش
علیرضا خاکپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
0
2
با این سودها زحمت کشیدن! مگه «ربا» چند درصد بالاتره؟ تازه ضامن کارمند و گواهی کسر از حقوق و 100 تا دنگ و فنگ دیگه هم نداره!
دكتر احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
0
0
من براي دريافت اين وام اقدام كردم,فقط جيبمو خالي كردن و وام ندادن!اصلن گول بانك رفاه رو نخوريد
نظر شما
ادامه