کد خبر: ۴۲۷۸۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
رئیس سازمان نظام دامپزشکی:
«دکتر محمدرضا صفری» افزود: کمیته تخصصی پدافند غیرعامل در سازمان نظام دامپزشکی تشکیل شده است ...
 

حکیم مهر: رئیس سازمان نظام دامپزشکی در سومین کنفرانس پدافند غیر عامل که در سالن همایش های موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر برگزار شد، گفت: برخورد علمی با موضوع پدافند غیر عامل در کشور ضروری است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان نظام دامپزشکی، «دکتر محمدرضا صفری» افزود: عدم آمادگی برای مقابله با بحران ها مشکل اصلی پدافند غیر عامل است که نشان از ضعف مدیریت در این حوزه است.

وی تصریح کرد: کمیته تخصصی پدافند غیر عامل در سازمان نظام دامپزشکی تشکیل شده است؛ درس پدافند غیرعامل مشتمل بر واحدهای تئوری و عملی در برنامه درسی دوره دکترای دامپزشکی گنجانده شده است.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی در ادامه گفت: آموزش پدافند غیر عامل در واحدهای درسی آموزش دامپزشکی ضروری و نقش بخش خصوصی در بسیج امکانات و توانمندیها در پیشگیری و مقابله با بحرانهای مرتبط با امور دام، سلامت جامعه و تامین امنیت غذایی کشور انکارناپذیر است.

دکتر صفری افزود: کنگره بین‌المللی دامپزشکی نظامی برای اولین بار در جهان با همت سازمان نظام دامپزشکی در آینده نزدیک برگزار می شود که با استقبال وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز مواجه شده است.

 
 
 
 
 
 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مدیران پوشالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
0
0
آخه این همه درس اضافه می کنید،به شاغل شدن این فارغ التحصیل بدبخت هم فکر می کنید!!!
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
0
0
عالیه لطفا درس قوانین دامپزشکی رو هم بهش اضافه کنین
نظر شما
ادامه