کد خبر: ۴۲۷۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر


نایب قهرمان آسیایی سوارکاری گفت: برای انتقال اسب‌ها به خارج از ایران، متولیان دامپزشکی سخت می‌گیرند، عواملی مانند گرفتن آزمایش از اسب، تزریق واکسن، قرنطینه و نظایر آن از اموری است که برای خارج شدن یک اسب انجام می‌شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تسنیم، «بنیامین اژدرافشار» اظهار داشت: از سال ۷۰ ورزش سوارکاری را آغاز کرده و از سال ۷۵ به صورت حرفه‌ای آن را دنبال کردم، تاکنون چندین مدال طلا در سطح استانی کسب کردم، همچنین در مسابقات تیمی کره مقام دوم را به دست آوردم، مقام سوم مسابقات فدراسیون جهانی را نیز دارم.

نایب قهرمان آسیایی سوارکاری گفت: مقام‌های بسیاری در سطح کشوری به دست آورده‌ام، در گذشته در قسمت نوجوانان فعالیت می‌کردم و پس از آن به رده جوانان منتقل شدم، یکی از شاگردانم به نام علی عمرانی در تیم ملی سوارکاری CSI مقام نخست را کسب کرد اما با این وجود هنوز حمایتی توسط متولیان ورزش سوارکاری مشاهده نشده است.

اژدرافشار خاطرنشان کرد: امکانات ورزشی باید توسط ورزشکاران تأمین شود و هیئت سوارکاری خراسان رضوی، اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون سوارکاری از ورزشکاران حمایت کافی ندارند، به عنوان مثال در صورت کسب مقام نخست کشوری، ۸۰۰ هزار تومان به عنوان هدیه اهدا می‌شود که از هزینه‌های اعزام به مسابقات کمتر است.

وی تصریح کرد: علاوه بر مسائل مذکور، برای انتقال اسب‌ها به خارج از ایران، متولیان دامپزشکی سخت می‌گیرند، عواملی مانند گرفتن آزمایش از اسب، تزریق واکسن، قرنطینه و نظایر آن از اموری است که برای خارج شدن یک اسب انجام می‌شود، این در حالی است که در سایر کشورها برای تحقق این امر تنها شناسنامه آن لازم است.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
0
0
همه کشورها مقررات قرنطینه سفت و سخت تری نسبت به ایران دارند.هیچ کجا شناسنامه و شجره ملاک نیست و امورات واکسیناسیون و تشخیص مشمشه و قرنطینه حداقل شروط است.
نظر شما
ادامه