کد خبر: ۴۲۷۹۳



چهارمین همایش بین‌المللی و نمایشگاه صنعت خوراک دام، طیور و آبزیان کشور ،(فیداکسپو) با مشارکت ۷۰ شرکت مطرح از ۲۸ کشور جهان و برپایی ۱۲ سمینار بین‌المللی در زمینه صنعت خوراک دام، طیور و آبزیان با حضور کارشناسان بین‌المللی و متخصصان داخلی از ۲۰ تا ۲۲ مرداد ۹۷ در مجتمع نمایشگاهی گفتگو برگزار میشود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از اگنا، این رویداد مهم بستری مناسب برای حضور همه فعالان این صنعت است تا با آخرین دستاوردهای علمی و تکنولوژی‌های روز دنیا در صنعت خوراک دام، طیور و آبزیان آشنا شوند و بی‌تردید حیطه‌ای مناسب برای تبادل اطلاعات در عصر ارتباطات است.

مراسم افتتاحیه چهارمین دوره برگزاری فیداکسپو از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۲۰ مرداد با حضور معاونین وزارت جهاد کشاورزی، سازمان دامپزشکی، اتاق تعاون، روسای اتحادیه‌ها، متخصصین، کارشناسان و تولیدکنندگان برجسته و تشکل‌های صنعت آغاز می‌شود. از جمله برنامه‌های این مراسم اهدای مدال  Feedexpo Awards 2018 ، به ۱۰ کارخانه برتر تولید خوراک کشور منتخب اتحادیه کارخانجات خوراک دام، طیور و آبزیان است.

گفتنی است؛ ساعت بازدید از چهارمین نمایشگاه خوراک دام، طیور و آبزیان از ۱۰ صبح الی ۱۸ می‌باشد و بازدید برای عموم کارشناسان و دست اندرکاران صنعت خوراک و همچنین دامداران و مرغداران کشور رایگان است.



نظر شما
ادامه