کد خبر: ۴۲۸۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر



دو واحد قصابی به علت انجام کشتار غیر مجاز دام در دزفول پلمپ شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان دزفول با اعلام این خبر افزود : در بازرسی‌های صورت گرفته توسط بازرسین بهداشتی این اداره از دو واحد قصابی در سطح شهرستان و مشاهده کشتار غیر مجاز دام موضوع با طرح شکوایه به دادستان شهرستان ارجاع و با حکم قضایی این واحدها توسط اداره دامپزشکی دزفول وبا همکاری عوامل نیروی انتظامی پلمپ شد .

«دکتر محسن ورجاوند» افزود: کشتار‌های غیر مجاز عامل انتقال بیماری‌های مشترک به انسان بوده و شهروندان بایستی گوشت قرمز و سفید مصرفی خود را از مراکز مجاز تهیه نمایند .

دکتر ورجاوند در پایان بیان کرد: با توجه به مضرات کشتارهای غیرمجاز که شامل کشتار دام‌های بیمار، عدم نظارت بهداشتی و شرعی، آلودگی محیط زیست و آلودگی ثانویه در لاشه‌های استحصالی می‌باشد، اداره دامپزشکی با عوامل اینگونه کشتارها برخورد قاطع می‌نماید لذا شهروندان عزیز هنگام خرید گوشت به مهر بازرسی بهداشتی و لیبل آبی رنگ توجه داشته و از خرید گوشت چرخ کرده آماده خودداری نمایند.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اصفهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
0
0
به نظر می رسد مجموعه های نظارت بر بهداشت مواد خام خوزستان به ویژه آبادان و دزفول بهترین عملکرد را در مراعات قوانین مرتبط با بهداشت مواد خام انجام می دهند. این شهرستانها و شهرستانهای مشابه قابل تقدیرند.
نظر شما
ادامه