کد خبر: ۴۲۸۴۸
تعداد نظرات: ۲ نظر


شرکت پشتیبانی امور دام در واکنش به خبر واردات تلفن همراه با ارز ۴۲۰۰ تومانی توسط شرکت دام و طیور اعلام کرد: ارز تخصیصی به شرکت پشتیبانی امور دام فقط صرف تامین کالاهای اساسی شده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تسنیم، مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور با تکذیب ادعای بی اساس واردات موبایل توسط این شرکت، گفت:­­­ شرکت پشتیبانی امور دام به عنوان مباشر تنظیم بازار کالاهای اساسی وظیفه‌ای جز ورود به تنظیم بازار کالاهای اساسی از جمله کنجاله سویا، جو، ذرت، گوشت مرغ، تخم مرغ و گوشت قرمز ندارد.

«حمید ورناصری» در واکنش به طرح ادعای ورود گوشی تلفن همراه توسط شرکت پشتیبانی امور دام در برخی رسانه‌ها، تاکید کرد: این ادعا از اساس کذب است و این شرکت به عنوان مباشر تنظیم بازار کالاهای اساسی وظیفه‌ای جز ورود به تنظیم بازار کالاهای اساسی از جمله کنجاله سویا، جو، ذرت، گوشت مرغ، تخم مرغ و گوشت قرمز ندارد و همه­ تلاش خود را نیز در این راه مصروف داشته است.

وی با اشاره به فهرست­ رسمی منتشر شده بانک مرکزی گفت: در این فهرست ­به تفکیک نام شرکت‌ها، مقدار ارز و نوع کالا اعلام و ارزی که به این شرکت تخصیص یافته در چارچوب ماموریت‌ها و وظایف قانونی، فقط صرف تامین کالاهای اساسی شده است.

پیشتر ابراهیم درستی، نائب رئیس اتاق اصناف گفته بود: یک شرکت دام و طیور اقدام به واردات تلفن همراه با ارز ۴۲۰۰ تومانی کرده است.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۷
0
0
کی بود؟کی بود؟ دستم بود،تقصیر آستینم بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
امیدوارم بعدا دم گربه هویدا نگردد.
نظر شما
ادامه