کد خبر: ۴۲۸۵۴
با حکم رئیس سازمان نظام دامپزشکی:
پیش از این «دکتر شمسعلی هادی‌زاده معلم» به عنوان یکی از اعضای شورای مرکزی نظام دامپزشکی به سمت مدیرعاملی صندوق تعاون و رفاه این سازمان منصوب شده بود ...



حکیم مهر: «دکتر محمدرضا صفری» رئیس سازمان نظام دامپزشکی در حکمی «دکتر حمیدرضا رضایی» را به سمت رئیس جدید نظام دامپزشکی استان مازندران منصوب کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران، در مراسم تودیع و معارفه رئیس نظام دامپزشکی استان مازندران که پیش از ظهر امروز در محل اتاق بازرگانی استان مازندران در ساری و با حضور «دکتر محمدرضا صفری» رئیس سازمان نظام دامپزشکی، «دکتر علیرضا رفیعی پور» رئیس سازمان دامپزشکی کشور، «مهندس شهیدی فر» رئیس جهاد کشاورزی استان مازندران، «مهندس مهاجر» رئیس اتاق بازرگانی استان و جمعی از مدیران ستادی و استانی سازمان‌های نظام دامپزشکی و دامپزشکی کشور برگزار شد، از زحمات ۱۰ ساله «دکتر هادی زاده معلم» رئیس پیشین نظام دامپزشکی استان مازندران تقدیر و «دکتر حمیدرضا رضایی» به سمت رئیس جدید نظام دامپزشکی استان مازندران منصوب شد.

شایان ذکر است دکتر هادی زاده معلم پیش از این به عنوان یکی از اعضای شورای مرکزی نظام دامپزشکی به سمت مدیرعاملی صندوق تعاون و رفاه این سازمان منصوب شده بود.

همچنین در این مراسم، «مهندس مهاجر» رئیس اتاق بازرگانی استان مازندران گفت: دکتر معلم از ظرفیت‌های بزرگ حوزه دامپزشکی کشور و در زمره افتخارات استان مازندران است.

وی اضافه کرد: دامپروری و بخش‌های مختلف تولیدی مرتبط با این حوزه در مازندران از جایگاه والایی برخوردار است، به طوریکه مازندران به آنهایی حدود ۲۰درصد تولید طیور کشور را به خود اختصاص داده است و این به نوبه خود نقش و اهمیت دامپزشکی را در این استان دو چندان می‌کند.

مهاجر ادامه داد: حوزه دامپزشکی در مازندران دغدغه‌های فراوانی دارد و از مسئولین بخش‌های دولتی و خصوصی انتظار می‌رود مانند آنچه که در ماده ۱۸ بدان اشاره شده با همگرایی و تعامل به مدیریت واحدی در این حوزه دست یابند.
 





نظر شما
ادامه