کد خبر: ۴۲۸۵۷
تعداد نظرات: ۶ نظر
رئیس سازمان نظام دامپزشکی:
«دکتر محمدرضا صفری» افزود: شورای گفتگو محل گفتگوی بخش خصوصی و دولت است و این شورا نباید به تریبون جدید برای دولت تبدیل شود ...
 

حکیم مهر: رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور با بیان اینکه مازندران از ساختار قوی نظام دامپزشکی در کشور برخوردار است، بر ضرورت بکارگیری مسئول فنی در واحدهای تولیدی تاکید کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایلنا، «دکتر محمدرضا صفری» امروز در آئین تودیع و معارفه رئیس شورای نظام دامپزشکی مازندران با اعلام اینکه 37 هزار نفر عضو سازمان نظام دامپزشکی کشور هستند، اظهار داشت: اعضای این سازمان در بخش خصوصی در گروه‌های مختلف خدماتی در حال تلاش برای انجام به وظایف محوله خود به شکل مناسب هستند.

وی با اشاره به ظرفیت مردم در حوزه های مختلف به برون سپاری امور به مردم تاکید کرد 

رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور گفت: هدف اساسی که سازمان نظام دامپزشکی دنبال می‌کند ارتقای سلامت، امنیت غذایی و بهبود معیشت زندگی تولید کنندگان و مصرف کنندگان بوده و دامپزشکان با خطرات در مقابله با بیماری‌ها جان‌فشانی می‌کنند.

صفری به ماده 18 جهاد کشاورزی اشاره کرد و افزود: وظیفه این ماده پیگیری سیاست های ابلاغی وزارت جهاد کشاورزی است، نه سیاست گذاری و صدور پروانه.

وی در پیشنهاد خود مطرح کرد: به جهت حجم فعالیت ها در حوزه کشاورزی و تسهیل امور، استان مازندران نیازمند داشتن یک کرسی در وزارت جهاد کشاورزی است.

صفری با اعلام اینکه سازمان نظام دامپزشکی مجری سیاست های ابلاغی است، ادامه داد: به دلیل اینکه مازندران در تولید نقش مهم و اثر گذار دارد، بنابراین حمایت از فعالان حوزه تولید امری لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه تشکل های خصوصی را نمایندگان مردم دانست و عنوان کرد: چنانچه بخش کشاورزی و غیرکشاورزی ما در کنار هم قرار گرفته و فعالیت کنند، دچار آسیب کمتری خواهیم شد؛ ضمن اینکه تشکل های کشاورزی می بایست میز و خانه مشترکی ایجاد کنند.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور افزود: مازندران هم تولید شایسته دارد و قوی ترین ساختارهای کشاورزی و تولید کشور را به خود اختصاص داده است،  بنابراین  باید از ظرفیت های مختلف آن بهره گیری کرد.

صفری درباره شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی نیز گفت: شورای گفتگو محل گفتگوی بخش خصوصی و دولت است و این شورا نباید به تریبون جدید برای دولت تبدیل شود و از دل آن باید تصمیمات مفید برای بخش تولید گرفته شود.

وی اجازه صحبت ندادن به رئیس سازمان نظام دامپزشکی استان در شورای گفتگوی استان را کاری غیرشایسته اعلام کرد و افزود: بکارگیری مسئول فنی در واحدهای تولید یک قانون به شمار می رود و باید اجرا شود.

به گزارش ایلنا در این مراسم از تلاش های دکتر شمسعلی هادی زاده معلم رئیس سابق نظام دامپزشکی تقدیر و دکتر رضایی به عنوان رئیس جدید نظام دامپزشکی معرفی شد. ضمن اینکه با حکم رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور  از دکتر شمسعلی هادی‌زاده معلم  از ششم تیرماه به‌عنوان مدیرعامل صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام دامپزشکی کشور منصوب شده بود.

 
 
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۷
0
0
اگر به رییس محترم نظام دامپزشکی استان مازندران وقت داده میشد ایشان چه مطلبی داشتند که بتواند از ایشان دفاع کند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۷
0
0
توی مراسم دکتر صفری نمایش اقتدار دامپزشکی بود و ........... نشانه ضعف.
احسنت به دکتر صفری شجاع
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۷
0
0
اتفاق خیلی بدی است که رییس نظام دامپزشکی کشور مجبور شود ، رییس نظام دامپزشکی مازندران را جابجا کند . فاتحه ما خونده است . چون کسی که حق میگوید نباید جابجا شود بلکه باید ایستادگی کند و حرفش را ثابت کند . ما که مطمینیم حق میگوییم ولی چرا کوتاه میآییم ! شاید مجبوریم . پشتیبان نداریم . قدرت نداریم . لابی نداریم . بدبختیم و ...
دامپزشك
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۷
0
0
............................
٢٠سال هست كه من هنري از نظام دامپزشكي نديدم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
0
0
حتما حرفش حق بوده که ناحقها سسانسورش کردن.این اتفاق تازه نیست بخصوص در داممزشکی.
ناشناس
|
France
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
0
0
بایدمی ایستاد حرفش رو می زد.
نظر شما
ادامه