کد خبر: ۴۲۸۵۸
 

رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: حمایت از تولید کننده مقابله با جنگ اقتصادی دشمن است .

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایلنا، «دکتر علیرضا رفیعی پور» امروز در آئین تودیع و معارفه رئیس شورای نظام دامپزشکی مازندران با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی تلاش می کنند تا در جنگ اقتصادی کشور ما را به زانو در آورند، حمایت از تولید داخلی را لازمه مقابله با این جنگ دانست.

وی افزود: در این جنگ باید به تولیدکننده که سرپا ایستاده است، خدمت کنیم و قانون، بخشنامه و آیین نامه های دست و پاگیر و مانع تولید را به نفع تولید معطوف کنیم.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: زمانی که بر میز خدمت تکیه می زنیم، بجز خدمت به مردم و تولید و تولیدکننده نباید به چیز دیگری فکر کنیم و با حمایت از مردم می بایست این شرایط سخت و بحرانی را پشت سر بگذاریم.

وی تصریح کرد: تمام تلاش ها باید برای حفظ نظام و رضایتمندی صورت گیرد و برای خدمت به تولید باید کار کرد.

رفیعی پور افزود: اعتقادم بر این است در این شرایط سخت مردم بهترین حامی ما محسوب می شوند و رضایت مردم نیز مهم است.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور گفت: بسیاری از قوانین اجرای آن در مازندران با مشکلاتی همراه است و ماده 18 که صحبت آن فراوان می‌شود به این معنی است که پیگیر سیاست‌های ابلاغی وزارت جهاد کشاورزی است.

وی افزود: امیدوارم تعامل و همکاری در فضای دامپزشکی مستولی شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری، امروز آیین تکریم و معارفه رئیس شورای نظام دامپزشکی مازندران در حالی در اتاق بازرگانی برگزار شد که دکتر حمیدرضا رضایی جایگزین دکتر شمسعلی هادی‌زاده معلم شد.

 
 
نظر شما
ادامه