کد خبر: ۴۲۸۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر



مدیر کل دامپزشکی کردستان طی سفر یک روزه با فرمانداران سقز، بانه و دیواندره دیدار و ملاقات کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، «دکتر ورمقانی» مدیر کل دامپزشکی کردستان در این دیدارها به تشریح وظایف و خدماتی که دامپزشکی در خصوص پیشگیری از بیماری‌های مشترک بین انسان و دام، نظارت بر مراکز تولید، تهیه، انبار، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی، کنترل و پیشگیری بیماری‌های دامی و بیان مشکلات حوزه دامپزشکی با ترسیم راهکار برون رفت از آن و تحقق اهداف سازمان متبوع در تامین و ایجاد سلامت و بهداشت جامعه با لزوم حمایت و تعامل سازنده فرمانداران شهرستان‌ها بیان نمود.

فرمانداران سه شهرستان یاد شده جملگی از جدیت، همیت و مدیریت بسیار ارزشمند دکتر ورمقانی از زمان پذیرش مسئولیت اداره کل دامپزشکی کردستان تقدیر و تشکر نموده و قول مساعد جهت حمایت کامل در همه جهات بخصوص تخصیص اعتبارات پیشنهادی دامپزشکی را دادند.

مهندس کریمیان فرماندار سقز گفت اخلاق و عملکرد دکتر ورمقانی در انجام وظایف و تعامل با روستاییان و آینده نگری برای تامین امنیت غذایی و مباحث پیش رو چاره‌ای بغیر از حمایت تمام و کمال از دامپزشکی را باقی نگذاشته است.

مهندس فلاحی فرماندار بانه نیز در بخشی از سخنان خود گفت؛ اذعان می‌نمایم که از زمان حضور دکتر ورمقانی بعنوان فرد اول دامپزشکی کردستان اهمیت کاری و وظایف دامپزشکی بصورت فاحشی ملموس و قابل دفاع و پیگیری شده است و علت در شخصیت اخلاقی، دیدگاه جهادی و پای کار بودن مدیر کل دامپزشکی می باشد و فرمانداری هم به سبب این رویه خدمت به مردم صرفا می تواند از دامپزشکی و ماموریت های محوله حمایت مناسب و شایسته ای به عمل آورد.

فرماندار دیواندره گفت؛ حمایت از دامپزشکی برای بنده از واجبات است زیرا رضایتمندی بالای دامداران و روستاییان را در بر داشته و با مدیریت بسیار خوب دکتر ورمقانی هیچگونه چالش و شکایتی در این حوزه نداشته‌ایم و مایه کوبی ۲۸۰ هزار راسی فاز اول تب برفکی سال جاری خود گویای این واقعیت می باشد.

گفتنی است در این دیدارها دکتر ورمقانی را معاونین سلامت و توسعه، مسئولین برنامه و بودجه و روابط عمومی اداره کل دامپزشکی کردستان و روسای شبکه‌های دامپزشکی سقز، بانه و دیواندره همراهی کردند.


 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
امیدوارم بقیه مدیران کل از این مدیر جوان که جوهر وجودی شهید گرانقدر کردستان سردار بزرگ ورمقانی است یاد بگیرند ومثل ایشون منزلت دامپزشکی را بالا ببرند.
نظر شما
ادامه