کد خبر: ۴۲۸۷۸
تعداد نظرات: ۲ نظر



«دکتر کردآبادی» رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های طیور، آبزیان، زنبور عسل و کرم ابریشم اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به بروز چهارمین کانون آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در استان این جلسه با حضور مدیر کل، معاون سلامت، رئیس و کارشناسان اداره طیور، روسای ادارات قرنطینه و امنیت زیستی ،نظارت بر بهداشت عمومی و فرآورده‌های خام دامی و برنامه و بودجه، جهت اخذ تصمیمات و ارائه راهکارهای کنترل و مدیریت بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، «دکتر موحدی» مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان در این جلسه بر نظارت مستمر رعایت اصول امنیت زیستی در کشتارگاه‌ها و استقرار نیروی دولتی تاکید کرده و گفت: لازم است در صورت نیاز نیرو و خودرو از شهرستان‌های همجوار تامین خواهد شد.

در ادامه دکتر موحدی گفت: لازم است برنامه‌ریزی انجام شده جهت تسریع بارگیری واحدهای بوقلمون و مرغ تخمگزار بالای 90 هفته اجرا شود. در ادامه جلسه اعضاء ستاد به بحث و بررسی پیرامون موارد مطروحه پرداختند.

در خاتمه این جلسه موارد کاربردی مانند لزوم مدیریت بهداشتی و ضدعفونی خودرو‌های حمل آب در مبداء، لزوم شرکت صاحبان و بهره‌برداران و کارکنان واحدهای درگیر بیماری در دوره‌های آموزشی جهت اخذ مجوز جوجه‌ریزی جهت فعالیت مجدد مصوب گردید.


 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
وقتی مدیریت ضعیف باشد صدجلسه که بگیرید باز هم نمی توانید بیماری را کنترل کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
0
0
با این مدیریت ، این مجموعه واین جلسات خدا به داد برسد!!
نظر شما
ادامه