کد خبر: ۴۲۸۸۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

دام های خانواده شهدا تحت پوشش رایگان خدمات بهداشتی قرار گرفتند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان خوسف، به جهت ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و پاسداشت سالروز شهادت دکتر بهشتی، در مراسمی با همکاری مدیریت جهاد شهرستان خوسف، روسای سایر ادارات و مسئول بنیاد شهید شهرستان خوسف با خانوادهای شهدا دیدار شد.

«دکتر اکبری» با بیان اینکه در این دیدار به بررسی مسائل مربوط به بخش سلامت دام های این خانواده ها پرداخته شد، افزود: معاینه، معالجه و درمان دام ها توسط کارشناس شبکه انجام شد و نهادهای دامپزشکی اعم از سم، شربت ضد انگل و داروهای مورد نیاز دامها به صورت رایگان در اختیار این عزیزان قرار گرفت.

دکتر اکبری در پایان گفت: خدمت رسانی وارج نهادن به خانواده معزز ایثارگران و شهدا، سرلوحه وظایف دامپزشکی شهرستان خوسف می باشد.

وی عنوان کرد: در صورت هرگونه مشکل در زمینه سلامت دامها ، دامپزشکی به صورت شبانه روزی آماده اراِیه خدمات به خانواده محترم شهدا می باشد.

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عوام الناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
0
0
هر کدام از پرسنل دامپزشکی کل کشور نقطه ای از ایران اسلامی را سراغ دارد که خدمات دامپزشکی به دامداران غیر رایگان ارائه میشود لطفا بفرماید ما هم یاد بگیریم!
وظیفه ذاتی دامپزشکی کنترل و پیشگیری از بیماریهاست آن هم رایگان کاری به این ندارد که صاحب دام کیست
خانواده شهدا و جانبازان اگر ارباب رجوع دامپزشکی باشند مایه افتخار این مجموعه هستند اما اگر دوستان خبر درست و حسابی ندارند لطفا وقت ملت را با این اخبار ساختگی نگیرند
دکتر اکبری و دیگر مسئولین شبکه ها کاش روزی را برای این کشور رقم بزنند که بیایند و بگویند چند سال است موردی حتی مشکوک به ppr و تیلریوز و بروسلوز و سل و... گزارش نداشته ایم موفقیت یعنی این!
دنبال یک مقاله تخصصی تو اینترنت بودم به یک دانشگاه در یک کشور رسیدم مقاله کامل و جامعی بود ولی صفحه اول اون سایت ابدا از اینجور عکسها و خبرهای تجلیل از فلان و فلان نبود و فقط انواع و اقسام تحقیق در خصوص بیماریها بود یعنی اگه اسم دانشگاه را نمی دیدی نمی تونستی تشخیص بدی مال کدوم کشوره چرا؟
چون دنبال شعار نیستند دنبال عمل اند
خدمت به خانواده شهدا با عکس و سلفی درست نمیشه باید کاری کرد که اونا احساس کنند اگر فرزندانشون خون خودشون را برای این نظام دادند حالا نظام دست کسانی است که همون فداکاری را در عرصه تخصصی دیگری انجام میدهند بی نام و نشان!
هیاهو و سر صدا معمولا برای پوشاندن نقاط ضعف و مانع موفقیت است
زندگینامه چند تن از سرداران شهید را هم بخونیم خیلی مفیده تا ببینیم چه کارهای عظیمی انجام دادند ولی آرام و بی سر و صدا
من الله التوفیق
دکتر جمال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
0
0
جناب عوام الناس حقا که واژه عوام الناس برازنده قامت کلمات شماست!
برادر من!(شاید هم خواهر من!)
این حربه شبکه خوسف یه فرار به جلو در جواب به صحبتهای حاج آقا موسوی بود که چند روز پیش تو حکیم مهر غوغا کرد
البته بنده تمام صحبتهای شما را با تعظیم تمام و کمال قبول دارم و از این طرز فکر استقبال می کنم گرچه مقداری آرمانگرایانه است
نظر شما
ادامه