کد خبر: ۴۲۹۰۱



رئیس اداره دامپزشکی آبیک گفت: بیمارستان دامپزشکی آبیک با مساحت ۴۳۰ متر مربع و در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع و در سه طبقه احداث شده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین، «دکتر مرتضی یعقوبی» اظهار داشت: بیمارستان دامپزشکی آبیک در سال ۱۳۹۳ در منطقه ناصرآباد شهرستان آبیک، به عنوان اولین بیمارستان دامپزشکی شهرستان فعالیت خود را برای رفاه حال دامداران و مرغداران شهرستان و با ارائه خدمات دامپزشکی از جمله واکسیناسیون، داروخانه، خدمات آزمایشگاهی و انجام امور درمانی اعم از معاینه، جراحی و درمان بر مبنای تعهد، علاقه و پایبندی به ارزش‌های اخلاقی حقوق حیوانات آغاز کرد.

وی بیان کرد: هدف بیمارستان دام کمک به حفظ سلامت و کاهش آلام حیوانات از طریق ارائه خدمات درمانی با کیفیت و مطابق با استانداردهای روز دنیا و همچنین کمک به ارتقای سطح سلامت جامعه از طریق بهبود وضعیت سلامتی حیوانات خانگی است.

رئیس اداره دامپزشکی آبیک در ادامه تصریح کرد: هم‌اکنون ۲۵ نفر به صورت مستقیم در این بیمارستان اشتغال دارند و خدمات ارائه شده توسط این بیمارستان موجبات اشتغال‌زایی غیر مستقیم تعدادی از دانش آموختگان دامپزشکی را فراهم کرده است.


نظر شما
ادامه