کد خبر: ۴۲۹۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر


خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا، برای صنعت طیور این کشور، به مراتب خطرناک تر از آنفلوانزای پرندگان خواهد بود .

به گزارش حکیم مهر به نقل از رادیو صنعت طیور ایران، ساعاتی پیش، «بوریس جانسون» وزیر خارجه، دیوید دیویس وزیر امور برگزیت (خروج انگلیس از اتحادیه اروپا) و معاون او، استیو بیکر (که رئیس وزراتخانه خروج از اتحادیه اروپا است) در اعتراض به طرح مترزا ِی برای ادامه ارتباط لندن با اروپا استعفا کردند .

اما در این بین، مدیر یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت طیور در این کشور بر این باور است که نگرانی این وزرا بی دلیل نیست و این روند، تهدیدی بزرگ برای صنعت طیور انگلستان خواهد بود. پاتریک هوک معتقد است که کمبود کار ناشی از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا می‌تواند به صنعت طیور این کشور، آسیب‌های جبران ناپذیری را بر جای بگذارد. بسیار آسیب برساند.

بر اساس آمار رای منتشر شده، بحران کار و عدم داشتن افراد دائمی ماهر در دسترس، می‌تواند به چالشی بزرگ برای این صنعت مبدل گردد. چالشی که می‌تواند صادرات این کشور را دچار مشکل نموده و واردات آنها را نیز بیش از پیش نماید. این موضوع اخیرا توسط نیک رابینسون، در برنامه پانوراما که یکی از پربیننده ترین برنامه‌های تلویزیونی این کشور می‌باشد، مورد بررسی قرار گرفت و به دنبال آن بود که اهمیت نیروهای کار مهاجر متخصص، مطرح گردید.

در همه‌پرسی تیر ماه دو سال پیش، ۱۷ میلیون انگلیسی به خروج و ۱۶ میلیون به ماندن در اتحادیه اروپا رأی داده بودند؛ بعدها گفته شد که جوامع روستایی‌ انگلیس میل بیشتری به خروج و جوامع شهری و به خصوص لندنی‌ها میل بیشتری به ماندن در اتحادیه داشته‌اند.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بیکار 40 ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۸
0
0
به نظر بنده ما به جای اینکه در مورد وضعیت اقتصادی و دامپزشکی کشور های جهان اول که چند صد سال از ما جلوترند نظر بدیم یک فکری (هر چند دیگه بیفایده است ) به حال اقتصاد و دامپزشکی پکیده خودمان به عنوان یک کشور جهان سوم بکنیم منطقی تر میباشد،این قبیل کارها شبیه ضرب المثل بز و گوسفند است
نظر شما
ادامه