کد خبر: ۴۲۹۰۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

مدیر کل دامپزشکی استان مازندران صبح روز یکشنبه 17 تیر سال جاری طی حکمی «دکتر حمزه آقاپور کاظمی» را بعنوان سرپرست جدید اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی مازندران معرفی کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مازندران، «دکتر سید حسین رضوانی» تاکید کرد: از آنجایی که دامپزشکی متولی بهداشت بوده و با سلامت شهروندان ارتباط مستقیم دارد، با وجدان کاری می توانیم سلامت عمومی جامعه را با بکارگیری از توان تخصصی و تعهدی تضمین و تأمین نماییم.

وی با اشاره به خدمت صادقانه به مردم توسط مسئولین، گفت: خدمت صادقانه به خلق اندوخته گرانبهایی است که آرامش خاطر را به همراه خواهد داشت و باید در حیطه وظیفه و مسئولیت واگذار شده در دامپزشکی بر حسب وظیفه اخلاقی، عرفی، شرعی و وجدانی با تمام قوا به بهره برداران خدمات بهداشتی ارائه نماییم.

در بخشی از این حکم آمده است:

جناب آقای دکتر حمزه آقاپور کاظمی

نظر به سوابق، تجارب و تعهد جنابعالی به موجب این حکم به سمت سرپرست اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی مازندران منصوب می شوید امید است با اتکال به خداوند متعال در چارچوب وظایف مصوب، در راستای تحقق اهداف و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با بهره مندی از ظرفیت و توانمندی همکاران محترم و انجام سایر امور محوله و رعایت اصل اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

دکتر سید حسین رضوانی

مدیر کل دامپزشکی استان مازندران

در آیین تودیع و معارفه، دکتر رضوانی از زحمات «دکتر گلپایگانی» که پیش از این مسئولیت سرپرستی این اداره را عهده دار بود، تجلیل شد.

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Poland
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
0
2
انشاءالله که انتصاب کاملا فنی و بی ارتباط به انتخاب رئیس جدید نظام دامپزشکی استان است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
2
1
ضمن تبریک به دکتر اقاپور کاظمی ، صد حیف که دکتر گلپایگانی با اون همه تجربه را بخاطر اختلاف نظر کنار گذاشتند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
0
0
چه خبره یکمرتبه مدیر کل هی عوض می کنند الان تو آنفولانزا!!! ۳ استان در عرض یک هفته!!!
نظر شما
ادامه