کد خبر: ۴۲۹۲۷
 

سرپرست اداره دامپزشکی فیروزکوه از پلمب کشتارگاه طیور در این شهرستان خبر داد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان فیروزکوه، «دکتر جواد شایان خواه» در این خصوص اظهار داشت: در راستای اجرای دستورالعمل‌های سازمان دامپزشکی کشور و به منظور حفظ سلامت شهروندان، اداره دامپزشکی شهرستان فیروزکوه اقدام به پلمب کشتارگاه طیور این شهرستان به علت تخلفات مکرر بهداشتی نموده است.

وی تصریح کرد: واحد کشتارگاه مذکور طی ماه‌های اخیر چندین نوبت مورد بازرسی و بازدید قرار گرفت که به علت نواقص بهداشتی متعدد از جمله رهاسازی پساب کشتارگاه در زمین‌های کشاورزی، دفن غیربهداشتی ضایعات و امحا و احشای طیور در اراضی هم‌جوار، آلودگی شدید آب، خاک و محیط زیست و... نسبت به توقف فعالیت آن اقدام گردید.

دکتر شایان خواه افزود: با توجه به وجود نواقص بهداشتی مورد نظر دامپزشکی و عدم التزام و بی توجهی مدیریت کشتارگاه به ابلاغیه و اخطاریه های مهلت دار شفاهی و کتبی قبلی مبنی رعایت قوانین، رفع نواقص و مشکلات بهداشتی و مقررات و ضوابط دامپزشکی با هماهنگی فرمانداری شهرستان و مرجع قضایی و طی تنظیم صورتجلسه مشترک با همکاری نیروی انتظامی و اداره حفاظت محیط زیست، تمامی خطوط تولید توسط اداره دامپزشکی شهرستان پلمب گردید.
 
 
نظر شما
ادامه