کد خبر: ۴۲۹۳۹
 

راه شهیدان همچنان ادامه دارد

روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در پیامی با محکومیت حادثه تروریستی 20تیرماه سال 1395 که منجر به شهادت یک تن از کارکنان این اداره کل و نائل شدن یکی دیگر از آنان به درجه رفیع جانبازی شد، اعلام کرد یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و خدمتگزاران به مردم شریف ایران همچنان ادامه دارد.

به گزارش حکیم مهر، در متن این پیام با گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر حجت اله نیک عزم از کارکنان دامپزشکی استان کرمانشاه، آمده است: گناه همکاران دامپزشکی که در کمین تروریست ها قرار گرفتند، کمک به مردم و خدمات رسانی به آنها در راستای محرومیت زدایی و رفع مشکلات مردم در مناطق محروم بود.

در ادامه متن این پیام همچنین آمده است: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی در این حادثه تروریستی ثابت کردند که در ادامه کینه توزی خود نسبت به ملت مسلمان ایران، از اینکه خدمتگزارانی از جنس این مردم به آنان خدمت می کنند ناراحت هستند، دشمنان ملت ایران از تحمل تلاش خدمتگزاران در راستای توسعه، آبادانی و خدمت به مردم مظلوم و محروم جامعه را ندارند و با ترورهای کور در پی انتقام از افرادی هستند که بی منت در راستای محرومیت زدایی تلاش می کنند.

روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در ادامه پیام خود آورده است: شهادت یکی از کارکنان دامپزشکی و جانباز شدن یکی دیگر از این عزیزان انگیزه تلاش مضاعف در راستای خدمت به مردم را در میان کارکنان این اداره کل را بیشتر از پیش کرده و موجب شده که فعالیت ها در راستای محرومیت زدایی و خدمت به مردم این استان مضاعف شود.

در بخش پایانی این پیام آمده است: بار دیگر با محکوم کردن این حادثه تروریستی با قاطعیت اعلام می کنیم که راه شهیدان و آرمان های آنان همچنان ادامه دارد و کارکنان خدوم دامپزشکی همچنان در راستای خدمت رسانی به مردم استان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

گفتنی است، در20 تیرماه سال 95 همکاران دامپزشکی شهرستان دالاهو پس از برگزاری شورای اداری این شهرستان به همراه نماینده مردم شریف شهرستان های اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، مدیرکل شیلات استان کرمانشاه، مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه و چند تن دیگر از مسئولان شهرستان در مسیر بازدید از مزارع پرورش ماهیان سردابی منطقه ریجاب در کمین عوامل تروریستی قرار گرفتند که در این حادثه تروریستی دکتر نیک عزم شهید و حاج جاسم بختیار پور نیز به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.

شهید دکتر نیک عزم ریاست شبکه های دامپزشکی کرمانشاه، گیلانغرب، سرپل ذهاب و اسلام آباد غرب و نیز رییس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های دامی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه را بر عهده داشته است.

 
 
خبرهای مرتبط
نظر شما
ادامه