کد خبر: ۴۲۹۵۱
تعداد نظرات: ۶ نظر
رئیس سازمان دامپزشکی کشور:
«دکتر علیرضا رفیعی‌پور» افزود: نفت یک روز تمام می‌شود و بزرگ‌ترین مشکل در کشور نیز وابستگی به صنعت نفت و درآمدهای حاصل از آن است ...
 

حکیم مهر: رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: باید به‌دنبال امنیت غذایی در حوزه تولید باشیم تا محصولات کشور در صادرات به‌منطقه و قاره‌های بین‌المللی جای خود را پیدا کند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «دکتر علیرضا رفیعی‌پور» در مراسم افتتاحیه چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته در محل سالن همایش نمایشگاه بین المللی مشهد، با تاکید بر اینکه دولت باید به‌تولیدکنندگان و صاحبان صنایع کمک کند، گفت: برگزاری نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته یعنی تجلی موفقعیت‌ها در حوزه دام، طیور و آبزیان که صنعت پایدار و همیشگی در کشور است.

رئیس سازمان دامپزشکی ادامه داد: همه ما وابسته به‌گذشته هستیم و صنعت دام، طیور و آبزیان را باید به‌صورت ماندگار و پایدار برای نسل‌های بعدی به‌ارث بگذاریم تا اقتصاد کشور تنها وابسته به‌صنایع نفتی نباشد، چراکه نفت یک روز تمام می‌شود و بزرگ‌ترین مشکل در کشور نیز وابستگی به‌صنعت نفت و درآمدهای حاصل از آن است.

وی با اشاره به‌اینکه عمر صنعت دام، طیور و آبزیان در کشور بیش از نیم قرن است؛ افزود: ما اگر در نمایشگاه بین‌المللی بخواهیم شرکت کنیم، باید خروجی ثابتی در حوزه مدیریت تولید، بهداشت و بازار داشته باشیم، باید تغییری نسبت به‌سال‌های گذشته داشته باشیم، چراکه اگر در این حوزه‌ها نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و آبزیان امسال باکیفیت‌تر نسبت به‌سال گذشته باشد، باید نمره قبولی به‌صنعتگران در این حوزه بدهیم.

رفیعی‌پور خاطرنشان کرد: در حوزه صنعت دام، طیور و آبزیان باید به‌موفقیت‌های بسیاری به‌ویژه در حوزه بهره‌وری برسیم، چراکه این موضوعات کمک به‌پایداری و استمرار تولید می‌کند و باید به‌دنبال امنیت غذایی در حوزه تولید باشیم تا محصولات کشور در صادرات در منطقه و قاره‌های بین‌المللی جای خود را پیدا کند.

رئیس سازمان دامپزشکی یادآور شد: تجلی صنعتگران و مقامات ملی در برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی دیده می‌شود و بحث تجارت و اقدامات بین‌المللی برمی‌گردد به‌روستاهای توسعه‌یافته‌ای که سبب موفقعیت کشور می‌شوند، با وجود تخصص و علم در بین جوانان و صنعتگران، امیدوارم در نمایشگاه امسال معرفی موفقیت‌ها را داشته باشیم تا چشم‌انداز آینده را ببینیم.

وی ضمن بیان اینکه کشور در حال حاضر در برابر دشمنان جنگ اقتصادی دارد و جنگ اقتصادی یعنی دشمن تولید را نشانه گرفته است، به‌خصوص بخش کشاورزی و تماشای تکتولوژی، دانش و تجلی آن، قطعا به‌دشمنان این پیام را می‌دهد که سنگر ایران توسعه صنعت دام، طیور و آبزیان است، اظهار کرد: باید به‌دنبال این باشیم که به دشمنان ثابت کنیم ما خودکفا هستیم، با دانش بومی و تکنولوژی که در اختیار داریم از جنگ اقتصادی سربلند بیرون می‌آییم.

 
 
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
0
0
فکری بحال کارمنداتون بکنین ... به نان شب محتاج اند
دکتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
0
0
شما به فکر .... کارمندهای خودتون باشید با این حقوق های افتضاح
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
0
0
ما باید بریم زیر نظر وزارت بهداشت فقط
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
0
0
در جایی فرموده اید به مدیران دستور داده شده دری اتاق شان برای ارباب رجوع باز باشد. آقای رئیس جسارتا از خدمت شما می خواهیم
۱ به مدیرکل استان ... دستور فرمائید در اولین دقایق شروع ساعت اداری نه ساعت ۹:۳۰ در اداره اش حضور داشته باشد و در تمام روزهای هفته به اداره اش بیاید. باز ماندن دربش پیشکش.
۲ خودتان هم به این همه ناملایمات موجود در استان... که توسط دستگاههای نظارتی و کارمندان زجرکشیده استان به سمع و نظرتان می رسد اعتنایی بکنید. مورد پسند و رضای خدا هم نیست بواسطه جانبداری دو نفر در سازمان از یک شخص شما نیز چشم بر حقایق ببندید و کارمندان و ارباب رجوع دامپزشکی یک استان بزرگ را در مسیر و مسیر ................. قرار دهید.
خدایا ما را از عذاب آخرت در تمام دار.
دکتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
0
0
ریس شبکه ما یه کلاسی میزاره انگار وزیر جهاد کشاورزی هست از این بخش نامه ها به اداره خودمون هم ابلاغ کنید که یک ریس شبکه درب روی همکار خودش نبنده و هی منشی نگه جناب دکتر فرمودند کسی رو‌امروز قبول نمیکنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
0
0
در خصوص داررو های دامی نیز چنین است .لطفا نظارت بیشتری نمایید برخی از آنها با ارز 4200 وارد و سپس صادر می کنند.
نظر شما
ادامه