کد خبر: ۴۲۹۷۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
رئیس سازمان دامپزشکی کشور:
«دکتر علیرضا رفیعی‌پور» افزود: اگر اعتقاد داریم پیشگیری بهتر از درمان است، شعار نیست؛ باید وضع سلامت مردم بسیار بهتر از این باشد ...
 

حکیم مهر: رئیس سازمان دامپزشکی کشور به همراه مدیر کل دامپزشکی و رییس شورای نظام دامپزشکی خراسان رضوی در جلسه کارگروه امنیت غذایی شهرستان جوین در فرمانداری حاضر شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، «دکتر علیرضا رفیعی پور» در این جلسه گفت: اگر اعتقاد داریم پیشگیری بهتر از درمان است، شعار نیست؛ باید وضع سلامت مردم بسیار بهتر از این باشد.

وی افزود: بایستی عنوان کنیم پیشگیری یک معجزه است که جایگزین ندارد.

رفیعی پور نقش بهداشت و سلامت را در حوزه ارتقای کیفیت فرآورده های خام دامی را بسیار مهم دانست و در این زمینه به حضور اثرگذار دامپزشکی اشاره نمود.

وی مدیریت بهداشتی بازار را با دامپزشکی دانست و گفت: قرار نیست فقط تولید کنیم و برای واحدهای صنعتی مدیریت بهداشتی را اعمال کنیم، بلکه حتی برای یک راس دام هم برنامه بهداشتی در حوزه تولید خرد روستایی باید برنامه داشته باشیم.

رییس سازمان دامپزشکی کشور خاطرنشان ساخت: شهر و استان موفق و سالم در گروه داشتن روستای سالم و موفق است.

وی گفت: در حوزه کاری خود، سازمان دامپزشکی نه تنها تامین کننده سلامت، بلکه تضمین کننده سلامت و دیگر فعالیت های خود می باشد.

رفیعی پور اظهار داشت: بایستی تلاش کنیم به سمت تجاری سازی تولیدات دام و طیور در سطح جهانی دست پیدا کنیم.

وی گفت: مباحث تجارت ما متاثر از بهداشت است و تامین بهداشت فرآورده های خام دامی به تنهایی از دامپزشکی برنخواهد آمد و لازم است سایر دستگاه ها نیز در این راه همکاری کنند.

رفیعی پور گفت: دو واژه بهره وری و امنیت غذایی به کمک تولیدات ما می آید تا در بازارهای هدف موفق عمل کنیم.

یادآور می گردد: مسئول حوزه ریاست و مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان نیز در این جلسه، رییس سازمان دامپزشکی را همراهی کردند.

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
0
کار بی مزد وکارگرمفت هم معجزه است پایین ترین حقوق هم معجزه است .............. هم معجزه است باز هم بگم
ناشناس
|
United States of America
|
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
جملات قصار دارند ايشان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
آقای دکتر ...................... پیشگیری از بیماری یک کارعلمی است نه خیالی هرچند معجزه هم علومی است که ما نمی دانیم ولی پیشگیری علوم اثبات شده وروزاست وهمه دانشمندان هر رشته می دانند................
نظر شما
ادامه