کد خبر: ۴۳۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر -  پایگاه اطلاع رسانی سازمان دامپزشکی با تأخیر، سرانجام از طریق روابط عمومی این سازمان معرفی دکتر مخبر دزفولی را بعنوان چهره ماندگار تبریک گفت.

متن خبر منتشره از سوی سازمان دامپزشکی به شرح ذیل است :

انتخاب شایسته دکتر محمدرضا مخبر دزفولی از بین دامپزشکان کشور بعنوان چهره ماندگار سال 1389 (سال همت مضاعف  و کار مضاعف) با سوابق علمی درخشان و حضور موثر در مجامع علمی و تحقیقاتی کشور، بار دیگر موجب سربلندی و مباهات دامپزشکان گردید.
رشد و توسعه پایدار کشور عزیزمان ایران در عرصه‌های مختلف در گروی فراگیر شدن دانش و گسترش جنبش تولید علم است؛ و شما سهمی بسزا و گران‌قدر در تحقق این مهم بر عهده دارید که خود گواهی بر کوشش خستگی‌ ناپذیر و تلاش پیوسته شما برای رشد و بالندگی این مرز و بوم و فتح قله‌های افتخار برای میهن عزیزمان است.
حضور اندیشمندان دامپزشکی در بین چهره‌های ماندگار در سالهای اخیر موجب اعتلای جایگاه علم دامپزشکی در بین سایر علوم گردیده است و این مهم مدیون بزرگانی است که با تلاش و همت خود شایستگی کسب چنین جایگاهی را فراهم می نمایند.
سازمان دامپزشکی کشور ضمن استقبال از این انتخاب میمون برای دکتر مخبر دزفولی، آرزوی سلامتی و دستیابی به مدارج علمی بالاتر می‌نماید.

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سیمک
|
-
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
0
0
همون کلمات قرمز شده متن دقیقا من رو یاد امتحانهای املائ کلاس اول و دوم میندازه که معلممون با خط قرمز غلط های املائیمون رو مشخص می کرد
نظر شما
ادامه