کد خبر: ۴۳۰۲۶



مدیرکل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری به همراه معاون توسعه مدیریت و منابع، رئیس اداره برنامه و بودجه، مسئول واحد حقوقی و مسئول روابط عمومی اداره کل با معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری دیدار کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری، مدیرکل دامپزشکی استان اظهار داشت: با توجه به اینکه ۶۰ تا ۷۰ درصد از دام‌های استان کوچ رو هستند و باید خدمات قابل توجه به آن‌ها ارایه شود پس می‌طلبد در پیشگیری از بیماری‌های دامی، سلامت و امنیت غذایی آن‌ها اقدامات مهم صورت پذیرد.

«دکتر حسینعلی سلطانی» افزود: دامپزشکی جهت ارایه بهتر نیازمند اعتبارات و تجهیزات است تا مبادا با حجم کاری زیاد و تجهیزات کم، ضرری متوجه خدمات رسانی به مردم شود.

وی از معاون استاندار خواست اعتبارات دامپزشکی را به دلیل شرایط خاص خوب دیده شود.

سپس دکتر ملک محمد قربانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: دامپزشکی هم در پیشگیری از بیماری‌های مشترک بین انسان و دام نقش مهمی دارد، پس حوزه دامپزشکی نیز در اقتصاد جامعه تاثیرگذار است.

دکتر قربانپور گفت: اگر در خانواده‌ای عارضه کوچکی بوجود آید می‌تواند مشکلات زیادی را بوجود آورد و آسیب‌های زیاد و جدی از نظر اقتصادی و معیشتی به مردم وارد می‌کند.

وی گفت: دامپزشکی در سلامت و اقتصاد مردم تاثیرگذار است و سلامت مردم برای ما اهمیت دارد و در ارتقای آن تلاش خواهیم کرد.


 
نظر شما
ادامه