کد خبر: ۴۳۰۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

مشاور ارشد رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی پیشنهاد تاسیس بنیاد خیریه علمی موسسه رازی با مشارکت و عضویت اساتید و فرزندان پیشکسوتان این موسسه را مطرح کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، «دکتر عباسعلی مطلبی» درباره این طرح گفت: راه اندازی بنیاد خیریه علمی موسسه رازی، طرحی است که در صورت استقبال و موافقت اساتید، بازنشستگان، فرزندان و خانواده های پیشکسوتان موسسه رازی مقیم خارج از کشور  و با همکاری این موسسه عملیاتی می شود .

وی افزود: اعضای هیئت امنای این بنیاد از خانواده های همکاران و پیشکسوتان موسسه رازی پیش بینی شده و تمام کمک ها و حمایت های مادی که در داخل کشور یا از خارج کشور به این بنیاد می شود، با نظارت هئیت امنا هزینه خواهد شد .

دکتر مطلبی با بیان اینکه هدف از تاسیس این بنیاد کمک به حوزه سلامت کشور است، تاکید کرد: با توجه به نوع فعالیت ها و تولیدات موسسه رازی، این بنیاد در بحث واکسن و سلامت جامعه انسانی کشور می تواند نقش ایفا کند .

گفتنی است؛ روز دوشنبه در دیداری صمیمانه که مسئولان موسسه رازی با فرزند دکتر عبدالعزیز اردلان همچنین فرزند مرحوم دکتر ولی اله سهراب از پیشکسوتان گرانقدر این مجموعه در محل موسسه انجام دادند، این پیشنهاد مطرح شد که این زوج از آن استقبال و بر تلاش خود برای به نتیجه رسیدن طرح تاکید کردند .

دکتر اردلان و مرحوم دکتر سهراب از روسای موسسه رازی پیش از انقلاب بودند.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۸
0
0
شما را به خدا قسم میدهیم.اینجا دیگه آقازاده بازی در نیارین.خودتون هر گلی به سر این دامپزشکی زدن کافیه .فرزندان پیشکسوتان رادیگه نیارین .به مردم رحم کنین.یا حق
نظر شما
ادامه