کد خبر: ۴۳۱۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر



جلسه ساماندهی کشتارگاه‌های دام استان چهارمحال و بختیاری با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیرکل امور شهری استانداری، مدیرکل دامپزشکی، شهرداران، نماینده محیط زیست و نماینده مرکز بهداشت در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری، در ابتدای جلسه مدیرکل دامپزشکی استان نواقص کشتارگاه‌های شهرستان‌ها را عنوان کرد و گفت: کشتارگاه‌ها باید حداقل امکانات و تجهیزات را داشته باشند تا بهداشت، سلامت و امنیت غذایی مردم تامین گردد.

«دکتر حسینعلی سلطانی» بر لزوم فرآیند پیش سرد در کشتارگاه‌ها تاکید کرد و گفت: با پیش سردگذاری لاشه‌های استحصالی از کشتارگاه می‌توان سلامت گوشت وارده به بازار مصرف را تامین کرد.

دکتر سلطانی فرهنگ سازی مصرف گوشت را مهم عنوان کرد و ادامه داد: مردم باید بدانند که گوشت مصرفی خود را از مراکز مجاز و مورد تایید دامپزشکی تهیه کنند.

سپس نظری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اظهار داشت: با جان مردم نمی‌توان شوخی کرد و باید کشتارهای غیر‌بهداشتی دغدغه شهرداران باشند.

 نظری ادامه داد و گفت: با شهرداری‌هایی که نسبت به سلامت مردم بی اهمیتند برخورد خواهیم کرد.

وی بیان داشت: متاسفانه برخی از شهرداران تا اتقاق ناگواری پیش نیاید به فکر برطرف نمودن مسایل غیر بهداشتی کشتارگاه‌ها نمی‌افتند.



انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
0
0
اگر شهرداری‌های کلان شهرها بیان پای کار میشه تمام کشتارهاو فروش دام را نظارت کرد،تا مردم هم از لحاظ اقتصادی متضرر نشوند و هم درگیر بیماریهای مشترک بین انسان و دام از قبیل تب کریمه کنگو نشوند
نظر شما
ادامه