کد خبر: ۴۳۱۵۷
تعداد نظرات: ۶ نظر



«دکتر عبدالرضا مرادی» معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان اصفهان از تعیین چارچوب و تدوین شیوه نامه تقدیر و تشکر از پرسنل دامپزشکی استان اصفهان در راستای ارزش‌گذاری به خدمات سازنده همکاران خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان؛ دکتر مرادی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس استانداردهای جهانی تقدیر از پرسنل یک مجموعه توسط مدیران آن، در پیش برد بهتر خدمت رسانی به ارباب رجوع و ایجاد انگیزه کار و تلاش در افراد، بسیار موثر و کارآمد می‌باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان اصفهان در ادامه گفت: همانگونه که نظم و ترتیب و داشتن چارچوب در همه کارها فوق‌العاده مهم است در مقوله تقدیر و تشکر نیز دارای اهمیت می‌باشد، بعبارت دیگر همانطوری که تقدیر و تشکر به موقع اثرات مثبت در انگیزه و فعالیت همکار دارد، تقدیر و تشکر نادرست از همکار اثرات سوئی می‌تواند داشته باشد.

وی با اشاره به تعداد پیشنهادات ارسال شده توسط همکاران مجموعه دامپزشکی استان اصفهان که هر ماهه در کمیته نظام پیشنهادات ارزیابی می‌گردد، افزود: ارسال این تعداد پیشنهاد که درصدی از آن جنبه کشوری داشته و جهت ارزیابی به سازمان دامپزشکی کشور ارسال می‌گردد نشان از خلاقیت، حساسیت و دقت نظر پرسنل مجموعه دامپزشکی استان اصفهان دارد و پتانسیل نیروی خلاق این استان را تایید می‌نماید.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، با تاکید بر این موضوع که بدون وجدان کاری و برنامه‌ریزی پرسنل دامپزشکی استان اصفهان امکان رفع و رجوع حجم کاری موجود در این استان وجود نداشت، تصریح کرد: تقدیر از این افراد که با سخت‌کوشی در راستای انجام وظایف محوله خود حتی در زمان خارج از ساعت اداری موظف، در حال خدمت رسانی هستند کمترین کاری است که می توان برای این سربازان گمنام عرصه بهداشت انجام داد.

وی در ادامه ضمن اشاره به این موضوع که تقدیر از برخی افراد نشان‌دهنده ضعف دیگر نیروها نیست، بیان داشت: در راهبرد جدید تعریف شده همکاران خلاق یا پرسنلی که خدمت رسانی بهتری در جهت رضایت ارباب رجوعان محترم انجام می‌دهند که توسط مدیر هر مجموعه معرفی می‌گردد مورد تقدیر قرار می‌گیرد و این تقدیر به نحوی صورت می‌گیرد که افراد دیگر نیز تشویق به بهتر عمل کردن در وظایف خود شوند.

دکتر مرادی در پایان با اشاره به این موضوع که بعد از تدوین این شیوه‌نامه، کمیته‌ای نیز به همین منظور در راستای احصاء پارامترهای عمومی و اختصاصی، همچنین طراحی فرم‌های مربوط در اداره کل دامپزشکی استان اصفهان تشکیل می‌گردد ، خاطر نشان کرد: در این کمیته سعی می‌شود که افراد شایسته تقدیر مشخص و براساس نوع خدمت‌رسانی و خلاقیتی که از خود بروز داده، همچنین با در نظر گرفتن رعایت مسائل و مقررات نظام اداری، سطح تقدیر از این افراد مشخص و به نحو شایسته و بایسته از این افراد تقدیر گردد.


انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
0
0
مواظب باشید افراد متملق وچاپلوس که کم هم نیستند معرفی نشوند کا اثار سوء این تشویق در سایر پرسنل تا مدتها میماند
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
0
0
باز هم دم بچه های اصفهان گرم. مدیر کل ما عقیده دارند اگر از کارمند تقدیر کنی پررو میشود. به امید روزی که سواد و کاردانی جای سیاسی بازی را بگیرد
......
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
0
0
ادره بهداشت اصفهان مثل سونای خشکه نمیشه یک دقیقه اونجا نشست، به کارمنداش مدال صبر وشکیبایی در راستای کار با اعمال شاقه باید بدین.... تقدیر!!!!!
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
0
0
شتر در خواب بیند پبه دانه
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
0
0
به بخش طیور این اداره به خاطر شیوع آنفلوآنزا بایستی مدال افتخار و جام زرین داد.
ن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
0
0
هر ۱۰۰۰ قطعه مرغ معدوم سازی یک گروه ترفیع درجه!
نظر شما
ادامه