کد خبر: ۴۳۱۵۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

معاون توسعه و منابع دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: در نظر داریم اعتبار مناسبی برای اجرای طرح توسعه خدمات بهداشتی دام های روستایی و عشایری تخصیص دهیم.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی، «مهندس سیدمهدی معراجی» در این رابطه افزود: در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی مبنی بر واگذاری فعالیت ها به بخش خصوصی، این اعتبار در قالب عقد قرارداد با بخش خصوصی دامپزشکی هزینه خواهد شد.

وی به تخصیص یک میلیارد و 550 میلیون ریال اعتبار برای اجرای این طرح در سال 96 اشاره کرد و افزود: در نظر داریم این رقم را در سالجاری رشد دهیم تا دام های بیشتری تحت پوشش خدمات بهداشتی دامپزشکی قرار گیرند.

معاون توسعه و منابع دامپزشکی خراسان جنوبی هدف از اجرای این طرح را حمایت از بخش خصوصی، افزایش پوشش بهداشتی در جمعیت دامی استان بویژه دام های روستائی و عشایری علیه بیماری های واگیر دامی و بیماری های مشترك بین انسان و حیوان عنوان کرد.

معراجی بیان کرد: در اجرای این طرح دام ها علیه بیماری های واگیر دامی و بیماری های مشترک بین انسان و دام واكسینه می شوند.

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
0
0
خسته نباشید طی یکسال کلا 155 میلیون تومان برای واکسیناسیون بخش خصوصی یک استان!!!!! باعث سرافکندگی.اصلا دیگه دام روستایی و عشاایری هم مگه چقدر باقی مونده.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
0
0
چرا پروانه داروخونه ب تازه فارغ التحصیلانی ک امتیاز اموزشی بالا دارند داده نمیشود؟ایا کسی ک 30سال پیش درسارو پاس کرده از من ک تازه فارغ التحصیل شدم و کلی کلاس بازاموزی رفتم و علمم ب روزه بیشتر میدونه؟؟ئرسته تجربه خوبه اما نباید حق ما جوونا ضایه بشه
نظر شما
ادامه