کد خبر: ۴۳۱۷۱



نتایج اولیه داوری مقالات کنفرانس جهانی آنفلوانزای پرندگان از طریق وب سایت رسمی این رویداد علمی منتشر شد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از رادیو صنعت طیور ایران، دبیرخانه این کنفرانس با انتشار اطلاعیه‌ایی در این خصوص عنوان کرده است: ضمن تشکر و قدردانی از ارسال خلاصه مقالات به کنفرانس جهانی آنفلوانزای پرندگان نتایج داوری بخش نخست مقالات ارسال شده تا تاریخ ۳۱ تیرماه ۱۳۹۷، بر اساس نظر هیئت محترم علمی کنفرانس و ظرفیت اولیه پذیرش مقاله، اعلام می‌گردد. کلیه محققینی که خلاصه مقالات آنها پذیرفته شده است تا تاریخ دهم مردادماه ۱۳۹۷ فرصت دارند تا در صورت عدم ثبت نام، صرفا از طریق وب سایت رسمی این کنفرانس ( www.iac2018.ir ) نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام خود قدام فرمایند .

لازم به ذکر است، آن دسته از محققینی که به دلایل مختلف موفق به ارسال نتایج تحقیقات خود به دبیرخانه این کنفرانس نشده‌اند، می‌توانند تا تاریخ ۲۵ مردادماه سال جاری، نسبت به ارسال خلاصه مقالات خود بر اساس پروتکل های تعریف شده در وب سایت رسمی این کنفرانس به نشانی www.iac2018.ir، اقدام فرمایند. نتایج داوری بخش دوم، که شامل مقالات ارسالی از تاریخ ۱ مردادماه ۱۳۹۷ لغایت ۲۵ مردادماه ۱۳۹۷ خواهد بود، در تاریخ ۳۰ مردادماه ۱۳۹۷ از طریق این وب سایت، اعلام خواهند شد .

کنفرانس جهانی آنفلوانزای پرندگان طی روزهای ۱۶ و ۱۷ شهریورماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران و همزمان با هفدهمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور تهران برگزار خواهد شد. حضور در این کنفرانس برای اعضای ساطمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا، ۱۵ امتیاز بازآموزی خواهد داشت.



نظر شما
ادامه