کد خبر: ۴۳۱۷۶
 

 «محمدرضا مومنی» معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور در جلسه شورای اداری دامپزشکی استان البرز، با اشاره به اهمیت و نقش بسزای دامپزشکی در پیشگیری و حفظ سلامت مردم گفت: سازمان دامپزشکی پویا و شاداب نیاز و ضرورت کشور است .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز، روز دوشنبه اول مرداد ماه ۹۷ با حضور مهندس مومنی معاون توسعه مدیریت و منابع، مهندس غلامی مدیر کل امور مالی، مهندس فرهنگ مدیر کل فاوای سازمان دامپزشکی کشور، جلسه شورای اداری در محل سالن جلسات اداره کل برگزار شد .

در این جلسه ابتدا دکتر شریفی ضمن خیر مقدم به مسئولین سازمانی و استانی دامپزشکی گفت: استان البرز دارای ظرفیتها و پتانسیل های بالقوه فراوانی در حوزه دامپزشکی و صنعت دام و طیور می باشد و بخش عمده ای از تخم مرغ کشور، داروهای دامی و… در این استان تولید می شود که قریب به ۶۰۰  دامپزشک به عنوان مسئول فنی در این مراکز بر محصولات تولیدی نظارت کامل دارند .

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بحث بودجه و امکانات موجود اشاره کرده و گفت: عملکرد بودجه ای دامپزشکی استان مثبت بوده اما هنوز در تامین نیرو و خودرویی با مشکلاتی مواجه هستیم.

دکتر شریفی همچنین با توجه به وضعیت بودجه استان پرداخت های پرسنلی در سال گذشته را مناسب و پرداخت غرامتهای دامداران خسارت دیده در مبحث بیماریهای مشترک نظیر سل و بروسلوز از طرف سازمان دامپزشکی کشور را به روز عنوان کرد .

در ادامه این جلسه پس از صحبتهای مسئولین حاضر درجلسه و بیان مشکلات موجود، مهندس مومنی با تبریک هفته کرامت و تقدیر از مدیر کل  و سایر همکاران دامپزشکی استان گفت: سازمان دامپزشکی کشور در رسالت خود که پیشیگری و مبارزه علیه بیماریهای مشترک که بیش از سی مورد می باشد، با وجود کمبود اعتبارات و منابع تاکنون بسیار پویا و پرتلاش عمل نموده است و امیدواریم که نتایج مثبت در عمل نیز تحقق یابد .

مومنی همچنین اولویتهای معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور را در سال جدید، ارتقاء بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان دامپزشکی کشور و حفظ و ارتقاء کرامت همکاران شاغل در دامپزشکی سراسر کشور عنوان نمود .

معاون توسعه سازمان دامپزشکی کشور در پایان از زحمات مدیر کل و پرسنل اداری دامپزشکی البرز در تعاملات شایسته با استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز تقدیر و قدردانی نمود و با اهدا لوح از زحمات تعدادی از مدیران دامپزشکی استان تقدیر بعمل آورد .

 
 
نظر شما
ادامه