کد خبر: ۴۳۱۷۷
تعداد نظرات: ۳ نظر



محمدرضا مومنی معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور به اتفاق هیات همراه در دامپزشکی استان البرز حضور یافته و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف اداره کل از یکی از شرکتهای تولید فرآورده‌های گوشتی در ساوجبلاغ نیز بازدید بعمل آورد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز، «مهندس محمدرضا مومنی» معاونت توسعه مدیریت و منابع، مهندس غلامی مدیر کل امور مالی و مهندس فرهنگ مدیر کل فاوا سازمان دامپزشکی کشور در محل اداره کل دامپزشکی استان البرز با دکتر شریفی مدیر کل دامپزشکی استان دیدار نمودند.

در این دیدار صمیمی دکتر شریفی ضمن خیر مقدم به میهمانان به ارائه عملکرد دامپزشکی استان در حوزه معاونت اداری و مالی پرداخت. دکتر شریفی همچنین در خصوص استخدام‌های سال گذشته و جذب نیرو و اعتبارات مورد نیاز دامپزشکی استان گفت: سال گذشته سازمان سنجش تعداد ۲۴ نفر از فارغ التحصیلان رشته دامپزشکی و سایر رشته‌های مرتبط اداری در تمام مقاطع را پس از قبولی در آزمون‌های عمومی و تخصصی به این اداره کل معرفی و روند جذب و بکارگیری این عزیزان در دست اقدام میباشد.
 
دکتر شریفی در خصوص اعتبارات دامپزشکی و پرداخت مزایا به پرسنل نیز گفت تلاش می‌کنیم تا حداکثر بودجه مصوب را در جهت خدمات رسانی مطلوبتر به ارباب رجوع محقق نمايیم.

مهندس مومنی هم در این دیدار با اشاره به کمبود فضای اداری و همچنین استیجاری بودن سه اداره دامپزشکی شهرستان‌های استان البرز تاکید بر ساخت ادارات فنی توسط اداره کل و تجهیزفنی آنها از سوی سازمان دامپزشکی کشور نمود.

ویدر ادامه از بخش‌های مختلف اداره کل بازدید و با پرسنل شاغل در اداره کل در خصوص مسائل و مشکلات و نحوه خدمات رسانی آنها به مراجعین گفتگو نمود و از میز خدمت دامپزشکی البرز هم بازدید بعمل آورد.

در پایان این دیدار معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور و هیات همراه از فعالیت شرکت پاکدام پارس واقع در شهرستان ساوجبلاغ بازدید نمودند.



انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
0
0
ببخشید هدف از بازدید معاون توسعه ای که سر رشته ای از سلامت و بهداشت و صنعت غذا و دامپزشکی ندارند از یک واحد فراورده گوشتی چیست؟
..........................
عجب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
0
0
فقط24نفر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
0
0
مگه رشته تحصيلي معاون توسعه چيه؟
نظر شما
ادامه