کد خبر: ۴۳۲۱۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری با مدیرکل دامپزشکی استان دیدار و در خصوص تخلفاتی که در حوزه دامپزشکی اتفاق می افتد بحث و گفتگو کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری، مدیرکل دامپزشکی استان در ابتدای نشست صمیمی با مدیرکل تعزیرات حکومتی اظهار داشت : داروها ی استفاده شده در دامپزشکی اگر اصولی مصرف شود هیچ گونه زیانی برای انسان ندارد ولی در صورتی که در شرایط نامناسب و تحت نظارت مسئول فنی استفاده نشود می تواند مقاومت های میکروبی، سرطان زایی، کم خونی ها و ... را به همراه داشته باشد.

«دکتر حسینعلی سلطانی» بیان داشت: در صورتی که در برخی از بازدید های کارشناسی از داروخانه های دامی تعزیرات حکومتی نیز حضور داشته باشند می توان گزارشات مبنی بر مصرف بی رویه و فروش های غیرمجاز را پیگیری کرد.

وی گفت: متأسفانه برخی احکام بازدارندگی کافی را ندارد و حتی می تواند موجب تکرار و اصرار در تخلف متخلفان نیز شود.

سپس مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: در برخی از مجازات ها با موضوع توزیع دارو می توان قطع کردن سهمیه دارو را اعمال کرد که تخلفات مصرف بی رویه کاهش داد.

عمرون اضافه کرد : متأسفانه قوانین تعزیرات بازدارندگی چندانی ندارد و می توان با همفکری با ارگان های مثل دامپزشکی راهکارهائی برای آن اتخاذ کرد.
 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
داروخونه چی
|
Germany
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
0
0
اولا الان قیمت دارو جوری شده که دامدار و مرغدار زورش نمی رسه کامل خرید کنه پس بحث مصرف بی رویه - کار خیلی بدییه! بخودی خود از بین میره.ثانیا از یه مدیر کل دامپزشکی بعیده که عرصه رو به رییس تعزیرات واگذار کنه و بگه کارشناسای تعزیرات بیان درباره مصرف بی رویه نظر بده کاری که نه در حیطه تخصصیشه و هم شان دامپزشکی رو پایین میاره.که اوشونم بیان نظر بدن که بعله بایستی سهمیه داروخونه متخلف رو قطع کنیم جان برادر شما که در جریان امور نیستی نمی دونی که خیلی وقته سهمیه دارو قطع شده و چیزی بنام داروی سهمیه ای در دامپزشکی نداریم و همشون تولید با ارز آزادند و شرکتهای پخش هر داروخونه خوش حسابتر باشه بهش بیشتر میفروشن.وانگهی دارو یه بعد امنیتی روانی در جامعه داره بالفرض شما اومدی داروخونه رو با قطع سهمیه! و کمبود مواجهه ساختی نتیجش چی میشه جز اینکه سرمایه دامی مملکت رو به خطر بندازی!فرضا دامداری نتونست دارو رو بموقع به دام مریضش برسونه و دام تلف شد آیا داروخونه دار متنبه یا متضرر میشه؟
بهتره رییس روسا قبل اظهارنظر به مطالبی که میخان بیان کنن یه تحلیل بکنن بعد بیان بفرمایند که اینگونه به ثواب نزدیکتر است.

والسلام علی من اتبع الهدی
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۸
0
0
داروی سهمیه ای هم مگه داریم . الان پول داشته باشی میتونی با یک تلفن کل داروی شرکتها رو بخری . این آقایان واقعا تو باغ نیستن مثل اینکه . بعد تازه مدیر کل هم هستند!!!!
نظر شما
ادامه