کد خبر: ۴۳۲۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر



رئیس سازمان دامپزشکی کشور در ادامه سفر یک روزه به استان از شرکت فرآوری دارویی ژلاتین حلال در شهر صنعتی البرز بازدید کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «دکتر علیرضا رفیعی‌پور» رئیس سازمان دامپزشکی کشور، به همراه حمیده زرآبادی، نماینده مردم قزوین آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، فاطمه خمسه، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، حمید زینلی، مدیرکل دامپزشکی‌ استان قزوین از شرکت فرآوری دارویی ژلاتین حلال در شهرصنعتی البرز قزوین بازدید کرد.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور در این بازدید ضمن قدردانی از فعالیت این گونه واحدهای تولیدی بر رعایت کامل مسائل بهداشتی در تامین سلامت افراد جامعه تاکید کرد.

وی اضافه کرد: وظیفه داریم در حد توان از واحدهایی که جایگاه خوبی در تولید محصولات شاخص داریم حمایت کنیم تا تولید ایرانی رونق بگیرد.

شرکت فرآوری دارویی ژلاتین حلال با به کار گیری تکنولوژی روز دنیا و ماشین آلات پیشرفته تولید، تنها تولید‌کننده ژلاتین غذایی و دارویی به صورت پودری و گرانولی در بلوم‌های مختلف از استخوان تازه گاو در ایران است.

این واحد با ۱۵۰۰ تن ظرفیت در سال با یک سوم ظرفیت کار می‌کند در حالی که واحد تولیدی این محصول در مشهد نیز بدلیل حمایت نکردن مسئولان، تعطیل شده است.




انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
0
0
ژلاتینی که زیر نظر وزارت بهداشت هست برایه چی رفته بازدید بکند
نظر شما
ادامه