کد خبر: ۴۳۲۶۰
تعداد نظرات: ۳ نظر



معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی نیز در این جلسه با توجه به دیده شدن چند کانون آنفلوانزای پرندگان در برخی استان‌ها بر ضرورت آماده باش شهرستان‌ها علیه آنفلوانزای فوق حاد پرندگان تاکید کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، «دکتر محمد رشتی باف» گفت: در این زمینه افزایش آموزش بهره برداران و مراقبت‌های فعال بیماری در دستور کار قرار گیرد.

وی از احتمال قاچاق دارو و واکسن توسط برخی افراد متخلف خبر داد و یادآور شد بایستی نظارت‌های دامپزشکی در شهرستان‌ها افزایش یابد و داروخانه‌ها حتما با نسخه اقدام به فروش دارو نمایند.

رشتی باف افزود: لازم است نظارت دقیق در خصوص خروجی گوشت از پیش سرد کشتارگاه‌های دام انجام شود تا خطر بروز تب کریمه کنگو کاهش یابد.

وی اعلام داشت: با کشتارگاه‌ها و واحدهای بدون پروانه باید برخورد لازم صورت گیرد و چنین واحدهایی به دستگاه قضایی معرفی شوند.

رئیس اداره برنامه و بودجه اداره کل نیز در این جلسه اظهار داشت: از پیشنهادهای سازنده شهرستان‌ها در جهت صرفه جویی منابع استقبال می‌کنیم.

دکتر علیرضا هنری اعلام داشت: شرایط موجود می‌طلبد تا مدیریت صحیح اعتبارات و درخواست‌ها را در شهرستان‌ها داشته باشید و در این زمینه با فرمانداران ارتباط مطلوبی را پیش بینی کنید.

وی افزود: لازم است تمهیدات لازم برای خدمت رسانی هرچه بیشتر به مخاطبان و تکریم مراجعان انجام شود.




انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
0
0
شما سری به مراکز مایه کوبی بزنید که همینطوری به مرغدارها واکسن میدهند وهیچ کنترلی روی آنها نیست. ابزارر کار از دست ادارات کل دامپزشکی خارج شده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
0
0
دلت خوشه هانسخه کجا بود پول بده داروخونروجارو کن
فیروز ترابی
|
United States of America
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۷
0
0
اگر قدرتش رو دارید ابتدا جلوی فروش انواع داروهای دام و طیور توسط شرکت های تولید کننده رو در سطح کامیون و تریلی بگیرید و آنگاه سراغ 4 دامپزشک گرفتار و دامدار گرفتارتر از او بروید.حیا هم خوب چیزیه والا.
نظر شما
ادامه