کد خبر: ۴۳۲۸۰
 

رئیس شبکه دامپزشکی شهرضا از پلمپ یک واحد مرغداری به علت تغییر کاربری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان شهرضا، «دکتر حمید رئیس زاده» ضمن اعلام این خبر افزود: مرغدار متخلف به صورت غیر مجاز اقدام به تغییر کاربری مرغداری گوشتی به تخمگذار و تولید تخم مرغ نموده بود که این تخلف در مراجع قضایی مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: کارشناسان این شبکه طی بازرسی در قالب گشت های سیار یک واحد مرغداری گوشتی که به صورت غیر مجاز و غیر بهداشتی اقدام به تغییر کاربری و نگهداری مرغ تخمگذار نموده بود را شناسایی و پس از هماهنگی با واحد حقوقی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان و اخذ حکم قضایی به معیت نیروی انتظامی به مکان مذکور مراجعه نمودند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرضا افزود: به منظور پیشگیری از بروز بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در منطقه پس از هماهنگی مجدد با مراجع قضایی، طیور واحد پس از پلمپ خودرو به کشتارگاه اعزام گردید و پس از جمع آوری کامل قفس ها و سایر تجهیزات و ضدعفونی سالن ها و انبار واحد مرغداری غیرمجاز توسط عوامل ذیصلاح پلمپ گردید.

دکتر رئیس زاده افزود: این واحدها تهدیدی برای دیگر واحدهای مجاز تلقی می شود. لذا بازرسان دامپزشکی در این رابطه هیچگونه اغماض و کوتاهی نمی کنند و با تهدیدکنندگان سلامت جامعه با جدیت برخورد می نمایند.

وی در پایان ضمن تشکر از دادستان محترم شهرستان شهرضا، ابراز داشت حمایت های ایشان در رسیدگی خارج از نوبت و در اسرع وقت نقش بسزایی در جلوگیری از بروز مشکلات بهداشتی در سطح شهرستان ایفا می کند.

 

 
نظر شما
ادامه