کد خبر: ۴۳۳۱۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
ادعای وزیر علوم:
«منصور غلامی» گفت: امیدواریم بتوانیم در جلسه‌ای با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در این باره بحث و تبادل نظر کنیم ...



حکیم مهر: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: اساتید و همکاران قدیمی علاقه‌مند به بازگشت رشته‌های علوم پزشکی به وزارت علوم هستند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «منصور غلامی» با حضور در ایرنا و بازدید از سرویس‌های مختلف خبری این خبرگزاری در پاسخ به پرسش خبرنگار اجتماعی ایرنا مبنی بر تمایل و علاقه وزیر بهداشت مبنی بر انتقال برخی رشته‌های تحصیلی از جمله روانشناسی از دانشگاه های وزارت علوم به دانشگاه های علوم پزشکی گفت: انتظار و علاقه بسیاری از اساتید وزارت علوم بازگشت رشته‌های بخش آموزش پزشکی به دانشگاه‌های زیر مجموعه وزارت علوم است.

غلامی با بیان اینکه سابقه وجود رشته‌های مربوط به علوم پزشکی در دانشگاه‌های مربوط به وزارت علوم در سال‌های قبل تجربه مطلوب و خوبی بوده است، اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم در جلسه‌ای با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در این باره بحث و تبادل نظر کنیم.

امروز همزمان با حضور وزیر علوم گروه دانشگاه در خبرگزاری جمهوری اسلامی رونمایی شد، تا پیش از این اخبار و گزارش‌های حوزه دانشگاه در گروه‌های فرهنگی و علمی پیگیری می‌شد اما برآورده‌کننده نیازهای روز این حوزه نبود، از این رو ایده راه‌اندازی گروه دانشگاه در راستای تقویت گفتمان اسلامی- ایرانی، پیشرفت و تحقق سند چشم انداز و اسناد بالادستی ضروری به نظر می‌رسید.

بر همین اساس دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری امروز ضمن دیدار با دکتر سید ضیاء هاشمی مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) صفحه دانشگاه را در ایرنا رونمایی کرد.

برنامه ریزی برای افزایش و تقویت ارتباط با دانشگاه و مراکز آموزش عالی؛ انعکاس فعالیت‌ها و دیدگاه‌های دانشگاهیان و نخبگان علمی درباره مسائل مهم کشور، معرفی ظرفیت ها و توانمندی های دانشگاه ها در حوزه های مختلف، پوشش جامع، مطلوب و حرفه ای رویدادهای خبری در این عرصه از اهم ماموریت های این گروه به شمار می‌رود.

«آموزش و سنجش»، «اساتید و نخبگان»، «تشکل های دانشجویی»، «جهاد دانشگاهی»، «دستاوردهای علمی و پژوهشی»، «موسسات و مراکز آموزش» از جمله مهمترین محورهای مورد توجه در این گروه به شمار می‌آید.



 

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
با تجربه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۹
0
1
باسلام به گروه پزشکی هوشیار باشید و خودتان رو بدبخت نکنید و نگذارین رشته های گروه پزشکی رو ببرند زیر نظر وزارت علوم که آینده شما رو تباه خواهند کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۹
0
1
کدام اساتید خواهان بازگشت گروه پزشکی به وزارت علوم هستند؟ اساتید گروه فیزیک شیمی و مهندسی و رشته های دیگر خواهان بازگشت گروه پزشکی هستند؟ ما که هیچ استاد گروه پزشکی ندیدیم که خواهان بازگشت به وزارت علوم باشد؟ بازگردند که چه کنند؟ کاری که با مثلا رشته دامپزشکی کردید با آنها هم بکنید؟ تعداد فارغ التحصیلانشان را به حدی برسانید که بازار کارشان را نابود کنید؟ یا ارزش و شان رشته شان را آنقدر در سطح جامعه پایین بیاورید که احساس پوچی و خودکشی در ذهنشان ایجاد کنید؟ تنها ذی نفعان افرادی در دانشگاه آزاد هستند که برای ایجاد کرسی های گروه پزشکی و نابودی این رشته ها کیسه دوخته اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۹
0
1
احسنت و مرحبا به این نکات زیبا و کلیدی جهت تنویر اذهان گروه پزشکی
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۹
0
1
وایسید تا بیان اساتید دلسوز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۱
0
1
دانشگاه آزاد میخواد با رشته پزشکی کاسبی نون و آب دار راه بیندازه،دلیلش این
نظر شما
ادامه