کد خبر: ۴۳۳۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر


رئیس اداره فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری دامپزشکی خراسان جنوبی با بیان خبر گفت: نرم‌افزار‌های سلامت یار و قوانین دامپزشکی در نمایشگاه الکامپ تهران به عنوان یکی از نرم‌افزارهای مطرح دامپزشکی کشور به معرض نمایش عموم درآمد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی، «احسان محمدزاده» با بیان اینکه در این نمایشگاه، تلاش و ابتکار حوزه فناوری اطلاعات و خدمات الکترونیک دستگاه‌ها به نمایش گذاشته شد افزود: سه نرم‌افزار تلفن همراه نمونه توسط سازمان دامپزشکی کشور ارائه شد که سهم دامپزشکی خراسان جنوبی ارائه دو نرم‌افزار است.

وی در خصوص این نرم‌افزارها بیان داشت: نرم‌افزار سلامت یار بستری برای ارائه بخشی از خدمات الکترونیک دامپزشکی به مردم و برای ارتباط مستقیم کارشناسان دامپزشکی در حوزه پیشنهادات، شکایات و تخلفات صنفی به دامپزشکی می‌باشد.

رئیس اداره فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری دامپزشکی استان در خصوص نرم افزار دیگر گفت: نرم‌افزار قوانین که کار دیگری از دامپزشکی استان است که در سال ۹۴ طراحی شد ابزاری در زمینه دسترسی به فهرست متن قوانین سازمان دامپزشکی کشور با امکان جستجو و نشانه‌گذاری آنها می‌باشد و با اصول حرفه‌ای طراحی شده است.

لازم به ذکر است هر دو نرم‌افزار تولیدی دامپزشکی خراسان جنوبی در فروشگاه کافه بازار بصورت رایگان قابل دسترس عموم می‌باشد.



انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Czechia
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
0
0
کاش روی امزش پیشگیری از بیماریها سرمایه گذاری میشد.
نظر شما
ادامه