کد خبر: ۴۳۳۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر



اردوی جهادی جهادگران دامپزشکی‌ استان البرز به همت جهادگران دهکده جهادی با همکاری سپاه استان، قرارگاه امام رضا (ع) و بسیج عشایر در مناطق کم برخوردار و عشایری صعب العبور صمصامی و دیناران چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خبرگزاری بسیج، از آنجا که بخش عمده ای از درآمد روستائیان این مناطق از پرورش دام و استفاده از محصولات آن است، این اقدام علاوه بر بعد درمانی سبب پیشگیری و بهبود وضعیت دامهای این مناطق بوده که با استقبال اهالی روستاها روبه‌رو شد.

مسئول این اردوی جهادی گفت: بالغ بر 3000 ویزیت مستقیم و 40000 ویزیت گله طی 7 روز کاری توسط خانم دکتر حامدی دامپزشک عمومی و دانشجوی تخصص دانشگاه تهران و دانشجویان دامپزشکی دانشگاه‌های مختلف عضو گروه، انجام شد.

وی افزود: برای دومین بار در سطح کشور است که مسئولیت یک گروه جهادی دامپزشکی به صورت سیاری توسط یک خانم انجام می شود و برآورد‌های میدانی نشان می دهد که کاملاً تجربه موفقی بوده است .

مسئول این اردوی جهادی در پایان با تشکر از مسئولان گروه دهکده جهادی و تمام افرادی که در جهت کمک به پیشبرد اردو تلاش کردند افزود : از تمامی اساتید و دانشجویان دامپزشکی تقاضا می شود اولا برای خودسازی و آشنایی با مناطق کم برخوردار و نهایتا محرومیت زدایی و ارتقای بهداشتی مناطق محروم حداقل یک بار سفر جهادی را تجربه کنند.


 




 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۱
0
0
جالبه چند وقت پیش بود گروه جهادی چهارمحال رفتن مناطق محروم استان لرستان بعد الآن از البرز اومدن دیناران!! بیشتر به اردوی تفریحی شبیهه تا اردوی جهادی. یه مقدار دارو هم این وسط برا خالی نبودن عریضه رد و بدل میشه...
نظر شما
ادامه