کد خبر: ۴۳۴۳۴



جلسه هم اندیشی ماهانه مرداد کارکنان مرکز ملی تشخیص سازمان دامپزشکی کشور با بیان گزارشی از اقدامات انجام شده در ماه اخیر برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر محمد حبیبی» رئیس مركز ملي تشخيص آزمايشگاه‌هاي مرجع و مطالعات كاربردي در ابتدای جلسه با تاکید بر پیگیری کارها تا حصول نتیجه گفت: بخش‌ها باید در تهیه لوازم مورد نیاز در کنار بخش فنی مهندسی پیگیری لازم را داشته باشند و به عنوان نمونه، آماده سازی بخش تشخیص بیماری‌های دام توسط مهندس حسن زاده در مدت کوتاه قبل از برگزاری دوره بیماری تب برفکی آغاز شد که شایسته تقدیر است .

وی افزود: با پیگیری‌های انجام گرفته قصد داریم آزمایشگاه سطح سه در خصوص بیماری‌های مشترک انسان و دام را راه اندازی کنیم.

رئیس مرکز ملی تشخیص اعلام کرد تا کنون با حمایت بخش پشتیبانی سازمان دامپزشکی مشکل کمبود اعتبارات نداشته‌ایم و مشکل اصلی پیگیری است و لازم است در چارچوب مقررات مناقصه خواسته‌هایمان را اعلام و پیگیری کنیم و از موارد دیگری که در این ماه وجود داشت می‌توانم به تامین آب مرکز اشاره کنم که بازسازی تاسیسات آن انجام شده ولی همچنان لازم است که در صرفه‌جویی کوشا باشیم.

وی در مورد سیستم خنک کننده ساختمان اعلام کرد: این مسئله در شهریور اصلاح می شود و بودجه هفتاد ملیونی برای آن دیده شده است، همچنین تعداد مناسبی کولر جدید خریداری شده و بزودی نصب می‌شود، همچنین سیستم خنک کننده بخش میکروبی اصلاح گردیده، کاشی کاری و نصب پنجره دوجداره شروع شده و اتاق تقسیم برق اصلاح گردیده است که می‌تواند از مهمترین اقدامات اساسی در جهت افزایش ایمن سازی باشد.

دکتر حبیبی در زمینه کالاهای موجود در انبار مواد آزمایشگاهی گفت: با تلاش همکاران مرکز ملی تشخیص موجودی مواد به روزرسانی و در حال توزیع آن‌ها بین ادارات کل متقاضی هستیم.

رئیس مرکز ملی تشخیص آزمایشگاه‌های مرجع و مطالعات کاربردی خواستار اعلام دستگاه‌های بی استفاده در بخش‌های مرکز شد تا جهت برنامه ریزی برای انتقال به آزمایشگاه‌های متقاضی اقدام گردد.

گفتنی است مدیرکل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری‌های طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم به همراه دکتر حاجیلو، دکتر مسایلی، دکتر غفوری و خانم شعبانی از مهمانان حاضر در این جلسه بودند.


 

نظر شما
ادامه