کد خبر: ۴۳۴۴۸
 

رئیس اداره فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری دامپزشکی خراسان جنوبی از اضافه شدن سه خدمت جدید الکترونیک به نرم افزار تلفن همراه «سلامت یار» خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی، «مهندس احسان محمدزاده» با بیان این خبر افزود: نسخه جدید نرم افزار تلفن همراه «سلامت یار» با امکانات جدید رونمایی شد که سه خدمت جدید به سایر خدمات این نرم افزار اضافه شد.

وی با بیان اینکه نسخه جدید مورد توجه مسئولان سازمان دامپزشکی کشور قرار گرفته است در خصوص امکانات جدید گفت: در نسخه جدید نرم افزار چند خدمت نو شامل مشاهده اطلاعات کد رهگیری، کد رهگیری گواهینامه های بهداشتی قرنطینه ای به قسمت خدمات الکترونیک اضافه شده است.

رئیس اداره فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری دامپزشکی استان تصریح کرد: مهمترین بخش رو نمایی شده ، راهنمای خدمات است که در این بخش تمامی خدمات الکترونیک قابل ارائه به ارباب رجوع به صورت کاملا مصور و به تفکیک به شکل قدم به قدم مراحل انجام خدمت طراحی شده و در قالب یک ظاهر ساده و کاربر پسند قرار گرفته است.
محمدزاده اظهار داشت: در کنار خدمات یادشده، در نسخه جدید دریافت و مشاهده فیش کارکنان هم به بخش خدمات اختصاصی این نرم افزار اضافه شد.









 
نظر شما
ادامه