کد خبر: ۴۳۴۷۳
تعداد نظرات: ۳ نظر



در بازدید رئیس اداره تشخیص و درمان و آزمایشگاه استان از شبکه قاینات موارد مرتبط با مباحث وضعیت آزمایشگاه شبکه قاینات و فعالیت بخش خصوصی ارزیابی و مورد بررسی قرارگرفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی قاینات، «دکتر محمودی زاوه» رئیس شبکه گفت : در راستای ارتقاء عملکرد فنی و اداری شهرستان و بررسی اقدامات صورت گرفته در رابطه با بخش خصوصی دامپزشکی و در راستای ارتقا تعامل و افزایش بهره‌وری همکاران بخش خصوصی این شهرستان مورد بازدید و ارزیابی دکتر صباغ زاده، رئیس اداره تشخیص ودرمان و مهندس قاسمی مسئول آزمایشگاه اداره کل دامپزشکی استان قرارگرفت.

دکتر محمودی در این دیدار گزارشی از وضعیت بخش خصوصی و آزمایشگاه شبکه و سایر مباحث کاری ارائه داد. وی در این دیدار به بیان مشکلات و کاستی‌ها در خصوص وضعیت آزمایشگاه شبکه دامپزشکی و مراکز بخش خصوصی از جمله داروخانه‌ها و مراکز مایه‌کوبی و کارخانجات خوراک دام و طیور شهرستان پرداخت.

وی همچنین بیان نمود: در شهرستان قاینات 6 مرکز شامل دو داروخانه دامپزشکی، دو کلینیک و مرکز مایه‌کوبی ، یک مرکز درمانگاهی عشایری و همچنین یک مرکز موقت فروش دارو به بهره‌برداران این حوزه ارائه خدمت می‌کنند که بازدید از این مراکز از اولویت‌های مهم شبکه دامپزشکی شهرستان است.

دکتر محمودی در این دیدار افزود: یکی از وظایف مهم دامپزشکی حفظ حقوق مصرف‌کنندگان بوده که در این راستا نظارت بر تاریخ مصرف، شرایط مطلوب نگهداری، نحوه استفاده مناسب، جلوگیری از توزیع خارج از شبکه و غیرمجاز داروها و واکسن‌های دامی به چرخه توزیع از جمله این موارد است که با همت کارشناسان شبکه‌های دامپزشکی صورت می‌پذیرد و باید مراکز با هماهنگی یکدیگر در ارائه خدمت به بهره‌برداران این حوزه زمان‌بندی مناسبی را در نظر داشته باشند.

در پایان، دکتر صباغ زاده رئیس اداره دارو و درمان اداره کل دامپزشکی استان از مراکز بخش خصوصی بازید بعمل آورد و از نزدیک در جریان مشکلات و موانع پیش روی فعالان بخش خصوصی قرار گرفت و بر رعایت کامل قوانین تاکید داشت و گفت: مراکز بخش خصوصی باید در راستای حفظ و صیانت از سرمایه دامی شهرستان گام برداشته و پاسخگوی مراجعات درمانی باشند چه کلینیک‌های دامپزشکی در رابطه با درمان و پاسخگویی مراجعات اضطراری و چه داروخانه‌ها در دسترس قرار دادن دارو با نسخه دامپزشک.



 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
0
0
مرکز فروش موقت دارو دیگه چه مرکزی هست؟؟؟خراسان جنوبی نوآوری فرموده؟ اونم وقتی دو تا داروخانه داره شهرستان
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
0
0
چقدر حیف که حکیم مهر دچار کمبود خبر شده بازدیدهای روتین نظارتی اونم شهرستانی با کلا”۶تا مرکز تتیر میشه در یک خبرگزاری تخصصی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
0
0
دوستان و همکاران دولتی و خصوصی!
با این روند و ابتکارات برآمده از استان خراسان جنوبی که بسیار مهم و معتبر از نظر آمار دام و واحدهای مرغداری از تخمگذار و گوشتی و لاین و آنلاین و پرورش شیلات بدون نیاز به آب و بوسیله خاک و نمک در عمق کویر ایران و صادرات و واردات فراوان با وجود بنادری مجهز در حد مادرید و استانبول و دیگر وجوه فوق العاده در خصوص دام و طیور و دامپزشکی که زبان از گفتن آن قاصر است... که از سال گذشته شاهد این شکوفایی در دامپزشکی هستیم و...
نه دوستان دولتی منتظر تسری باشند و نه همکاران خصوصی امیدی به اجرای ماده ۱۹ داشته باشند
یه چند وقت دیگه باید با عکس و سلفی و اخبار بی مزه مسئولین امرار معاش کنیم
خدا به همه ما و شما صبر بدهد انشاءالله
ضمنا اگه این روند ادامه داشته باشید منتظر باشید هرکی بیشتر تو دید باشه لیاقتش برای مسئولیت پذیرفتن بیشتره
نظر شما
ادامه