کد خبر: ۴۳۵۱۸
تعداد نظرات: ۹ نظر
رئیس دانشگاه تخصصی فناوری‌های نوین آمل:
«دکتر داوود دومیری گنجی» افزود: پروژه ملی ساخت دانشکده دامپزشکی آمل با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی در حال ساخت است ...
 

حکیم مهر: رئیس دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل از برگزاری دومین دوره کنفرانس بین المللی تکنولوژی نوین در علوم خبرداد و افزود: این کنفرانس بین المللی آبان ماه سال جاری در آمل برگزار می شود که اولین دوره آن سال گذشته برگزار شده بود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر   «دکتر داوود دومیری گنجی» عصر چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به ساخت دانشکده دامپزشکی این شهرستان، بیان کرد: این پروژه ملی با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی در حال ساخت است.

دومیری گنجی با اشاره به اینکه دانشکده دامپزشکی در حال حاضر در یک ساختمان استیجاری مشغول به فعالیت است، افزود: این دانشکده هم اکنون حدود ۴۰۰ دانشجو دارد که دانشکده دامپزشکی آمل به عنوان تنها دانشکده شمال کشور محسوب می شود.

وی با بیان اینکه در نظر داریم به زودی ساخت دانشکده فناوری نوین، زیست فناوری و گیاهان دارویی را کلنگ زنی کنیم، ادامه داد: ما اعتقاد داریم دانشگاه کوچک می توانند کار بزرگ را انجام دهند و در این راستا تفاهم نامه های با دانشگاه های مختلف آلمان، فرانسه و ایتالیا و غیره انجام دادیم.

دومیری گنجی افزود: تفاهم نامه هایی در زمینه چاپ کتاب مشترک، کنفرانس مشترک، تبادل استاد و دانشجو و غیره امضاء کردیم.

وی با بیان اینکه در حال انتقال لوازم آزمایشگاهی سلول های بنیادی به دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل هستیم، افزود: در این دانشگاه ۱۶ رشته کارشناسی و ۴ رشته کارشناسی ارشد داریم.

دومیری گنجی گفت: پیگیر ساخت خوابگاه دانشجویی ٢۵۰ نفره در آمل هستیم و ساخت سایت چمن مصنوعی هم به زودی آغاز خواهد شد.

 
 
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
0
0
اقای دکتر چقد دام بزرگ در شمال کشور هست
که اقدام به تاسیس دانشکده کردید .
حکیم مهر این وظیفه شما هست که این سوالات.رو بپرسین.نه این که از شون تعریف کنین
ناشناس
|
Canada
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
0
0
از یک کلاس هفتاد نفری دانشگاه تهران عین امار چهل هشت نفر بیکارن چطور شما چهارصد نفر در یک ورودی میگیرید کاش هیچ وقت این رشته بی در پیکر نخوانده بودم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
0
0
400نفر در یک ورودی و یک رشته نیستند.بلکه رشته های مختلف مثل بازرسی گوشت، علوم ازمایشگاهی دامپزشکیف صنایع غذایی با منشا دامی و هنوز دکتری پذیرش نکرده اند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
0
1
آخه عزیز من به جای دانشکده زدن و کاسبی از مردم به فکر این باشید که در آینده این فارغ التحصیلان کار میخوان شغل و درامد میخوان. دانشگاه آزاد بابل فقط چند دیقه با شما فاصله داره و داره دامپزشک و سایر رده بیرون میده بعد شما میگی تنها دانشکده شمال کشور هستی؟ دیگه تمومش کنید این بساط ظلم و به نابودی کشوندن این رشته رو. بعد میگن چرا از الحاق به وزارت بهداشت حمایت میکنید. متاسفم برای کسانی که هیچ حرکتی برای پیوستن به وزارت بهداشت انجام نمیدن. آخه کدوم رشته وزارت بهداشت اینقد مظلومه که هر کی برسه تو شهرش اون رشته رو راه اندازی کرده. این طور که پیش میره عاقبت این رشته مثل مهندسی عمرانه که الان تو هر خونه سه تا فارغ التحصیل بیکارش نشستن کنار دست ننشون آشپزی یاد میگیرن.
فیروز ترابی
|
United States of America
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
0
0
تا زمانی که ما اینقدر محافظه کاری داریم که برای طرح چنین سوال کوچک و معمولی از همکاری دیگر با نام ناشناس سوال را طرح میکنیم و بعضی دیگر تنها بفکر منافع و درآمدخود هستیم بی شک منتظر روزهای بدتر ازاین نیز باید بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
0
0
چرا رشته دامپزشکی رو بیش از پیش خراب میکنید؟! چرا به فکر آینده شغلی جوانان نیستید؟
احداث دانشگاه جدید فقط و فقط باعث افزایش موج ناامیدی و بیکاری می شود.همین الان هم فارغ التحصیلان بیکار زیادی داریم و عده زیادی با حقوق بسیار کم مشغول به کار هستین.
هنگامی که تعداد دامپزشکان بیش تر از نیاز باشد حتی به میزان حقوق همکاران شاغل نیز اثرگذار است و باعث میشود سطح درآمدی بیش از گذشته کاهش یابد.
واسه خودم متاسفم که این رشته رو خوندم....
ناشناس
|
Canada
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
0
0
باباهمین الان ایران به اندازه کل قاره اروپا دانشکده دامپزشکی داره به چه زبانی بگیم اشباع بازار ....به خدا فارغ التحصیل داانشگا شیرلزم با معدل الف ولی بیکارم کار نیست بازار اشباع هر وقت نظام میری میگه مجوز احداث داروخانه نمیدیم اشباعه نونید با جوانان مردم این کارو بخدا گناهه
جنس شما از چیه؟
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
0
0
اولا لازم نیست تو هر خونه ای یه دانشکده دامپزشکی افتتاح کنید.استرالیا کشوری که در حقیقت قاره ای است به اندازه شما ها دانشکده دامپزشکی نداره.شورشو درآوردین.این افزایش سرطانی و قارچی دانشکده دامپزشکی رو تو این کشور معلوم نیست کی اپیدمی کرد؟؟؟آخه اون دامپزشکی که از یه ساختمان اجاره ای می خواد فارغ التحصیل بشه می خواد بعد از فارغ التحصیلی چی درمان کنه؟معلوم نیست اون بالا چه خبره؟؟!!اصلا حرکات عاقلانه تو این کشور دیده نمی شه!!!!!بالا اگه موندین غرور نداشته باشین،از مردم بپرسین.آمل دانشکده نیاز نداره کشور داره از دانشکده دامپزشکی می ترکه!!شما .............!از این هم بیشتر می خواین این کشور رو به منجلاب بکشین.یه ناپدری هم با خونه اش این کار رو نمی کنه.جنس شما از چیه ؟!!!
دکتر حسین زاده
|
Finland
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
0
0
نکته در این است که مدتها است که در این کشور به همت همه اهالی اش از مسئول و غیر مسئول از عامی تا خواصش از با هوش تا کم هوشش از زرنگ تا بی عرضه اش همه و همه ، با تمام توان و انرژی در حال مبارزه هستند اما با چه !!؟؟
با کار سالم و استاندارد ، با هر چه درست است ، با هر نوع راستی و سلامتی و در هر چیزی و هر کاری از راس تا به ذیل ، همه با هم همکاری و تبانی میکنند تا کاری درست انجام نشود !!!
گیرم دانشکده زیاد میزنند و طبعا" هم بی کیفیت است و همه هم میدانند ، ولی جالب است باز برای ورود به همین دانشکده های بی کیفیت کسانی هستند که سر و دست میشکنند و حاضرند هزینه های بیهوده و گزافی بکنند !!! خوب طبیعی است که باز هم دانشکده بزنند حتی بدون امکانات و استاد !!
همه میدانند از این دانشکده های غیر استاندارد که حتی استادانشان هم اذعان دارند که کسی در آن تقریبا" چیزی یاد نمیگیرد ، تقریبا" همه را فارغ التحصیل میکنند و مهم هم نیست که آیا این فارغ التحصیل ، در آن رشته مربوطه ای که فارغ شده ، کارآیی دارد یا نه!!؟؟
اما باز همین افراد را بدون کوچکترین آزمون مهارتی و ارزیابی علمی و عملی در مناصبی کوچک یا بزرگ می گمارند تا حتی تصمیم گیرنده باشند و طبعا " بر دور باطل نا کارآمدی بیافزایند .
و یا باز هم بدون ارزیابی علمی و مهارتی و ارزیابی سایر توانهای لازم برای شغلی از هر نوعی که باشد، مجوز و پروانه فعالیت صادر میکنند و امور مردم را از هر نوعی که باشد به اینگونه افراد میسپارند تا دمار از روزگار جان و مال و سلامتی مردم هر چه میتوانند در بیاورند و در عمل شرایط سقوط و نابودی خود را نیز فراهم کنند !!
خلاصه آنکه چه آنان که دانشگاهها و دانشکده های بی کیفیت و غیر استاندارد تاسیس میکنند و چه آنان که آگاهانه وارد چنین دانشکده هایی میشوند و خوشحال از اینکه براحتی از این دانشکده ها بدون آنکه چیزی آموخته باشند فارغ شده اند و مدرکی گرفته اند و با پررویی تمام هم انتظار داشتن شغلی پر درآمد دارند چون قبل از آنها بسیاری با همین کیفیت پایین ، به ریاستها رسیده اند یا جزء موفق های حرفه بوده اند البته بکمک توانایی های دیگرشان نه علم و مهارتهای حرفه ای !! و چه آنان که مبینند و می دانند و کاری در مقابله با آن نمیکنند به یک اندازه مقصرند و این چیزی نیست جزء مبارزه تمام عیار با هر چه بوی سلامت و استاندارد واقعی میدهد !!
نظر شما
ادامه