کد خبر: ۴۳۵۲

حکیم مهر -  هفته نامه کشاورزی و صنایع غذایی دنیای سبز در شماره اخیر (71) خود و در مطلبی با عنوان " ابهام در انتخاب چهره ماندگار دامپزشکی " نوشت :

"پنجشنبه گذشته خبر برگزاری هشتمین دوره همایش چهره های ماندگار و اسامی برگزیدگان این دوره در حالی روی تلکس خبرگزاریها قرار گرفت که در بین اسامی افراد منتخب ، نام تأمل برانگیزی مطرح شد.

دکتر محمدرضا مخبر دزفولی با تحصیلات دکترای دامپزشکی، بعنوان چهره ماندگار در این رشته مورد تقدیر قرار گرفت. این در شرایطی است که دکتر مخبر دزفولی یکی از مدیران حوزه فرهنگی کشور است و از سال 84 بعنوان دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی که مهمترین نهاد فرهنگی کشور به شمار می‎آید مشغول بکار است و پیش از آن نیز در دبیرخانه آن شورا سالهای متمادی بعنوان رئیس یکی از کمیسیون‎های تخصصی حضور داشته است.

از آنجا که چهره ماندگار در هر رشته‎ای باید فعالیت مستمر، ماندگار و شناخته‎شده‎ای در آن رشته داشته و اثری بی‎بدیل و غیرقابل مقایسه با سایر فعالان آن رشته از خود بجا گذاشته باشد انتخاب محمدرضا مخبر دزفولی به دلیل مدیریت و فعالیت مستمر و طولانی مدت در حوزه‎ای غیر از دامپزشکی موجب تعجب اهالی علم و فرهنگ شد."

 

خبر مرتبط :

نظر شما
ادامه