کد خبر: ۴۳۵۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار گفت: دامپزشکی سبزوار با کمبود بازرس مواجه است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «دکتر ولی الله جغتایی» روز پنجشنبه به مناسبت روز خبرنگار، در بازدید از دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی سبزوار افزود: هم اینک 2 گروه نظارتی در شهرستان سبزوار فعالند که با توجه به افزایش رستوران ها و واحدهای صنفی مرتبط، دامپزشکی به 2 گروه دیگر با حداقل چهار کارشناس نیاز دارد .

وی تصریح کرد: هشت مرکز خصوصی درمانی و دارویی دامپزشکی، هفت داروخانه، چهار مرکز مایه کوبی و 2 آزمایشگاه تخصصی با نظارت شبکه دامپزشکی سبزوار در حال فعالیت و ارائه خدمات به دامداران هستند .

رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار افزود: سبزوار از قطب های دامپروری خراسان رضوی است و با توجه به کشتار روزانه 280 راس دام سبک و سنگین در این شهر، ساخت کشتارگاه صنعتی در آن ضرورت دارد .

جغتایی گفت: شهروندان هنگام خرید فرآورده های گوشتی و مواد پروتئینی در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با شماره تلفن های 44442960 و 44442067 به شبکه دامپزشکی اطلاع دهند .

هم اکنون 500 فروشگاه، 6 کارگاه بسته بندی و کشتارگاه و 59 کبابی، سالن غذاخوری و آشپزخانه در شهرستان سبزوار فعالیت دارند .

سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد واقع است .

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Canada
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
0
0
اقا نگید تو خدا پس فردا سبزوا هم میخوا د دانشکده دامپزشکی بزنه تا این کمبود جبران شه این مملکت دلره از دامپزشک بالا میاره تا ده سال اینده ایران بهاندازه کل قاره اروپا دامپزشک داره...من در مترو دارم با مدرک دامپزشکی از دانشگاه تهران دست فروشی میکنم کجا کمبود بازررس دلرید اعلام کنید من همین امشب حاضر بیام سبزوار
نظر شما
ادامه