کد خبر: ۴۳۵۵۰


مدیر کل دامپزشکی خراسان شمالی با حضور در دفتر فرماندهی انتظامی استان و دیدار با «سردار مظاهری» گفت: همکاری‌های صمیمانه فرماندهی انتظامی، معاونت‌ها، پلیس پیشگیری و پلیس راه در حمایت از فعالیت‌های دامپزشکی استان، توسعه بهداشت و سلامت جامعه را همراه خواهد داشت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی، «دکتر احمدی» با اشاره به نقش برجسته تنها قرنطینه شمال شرق کشور واقع در چمن بید در کنترل و مهار تردد قاچاق دام، نظارت بر واردات و صادرات محموله‌های فرآورده‌های خام دامی، تقویت و پشتیبانی این مرکز را ملزم به مساعدت‌های فرماندهی و نیروهای توانمند پلیس راه نام برد.

وی خاطرنشان کرد نظر به یک رویداد تلخ در شهرستان مانه و سملقان مبنی بر ابتلا و فوت یکی از دامداران به بیماری تب کریمه کنگو و نیز فرا رسیدن عید سعید قربان و حجم بالای تردد ورود و خروج دام، برگزاری هر چه بیشتر گشت‌های مشترک را از مقام فرماندهی انتظامی استان درخواست نمود.

فرماندهی انتظامی استان ضمن خیر مقدم و قدردانی از تلاش‌های مدیران و کارکنان دامپزشکی بیان کرد در مقابل هر گونه کوتاهی در امر سلامت که بخواهد جان انسان‌ها به خطر اندازد به لحاظ شرعی و اخلاقی مسئول می باشیم بطوریکه کوچکترین قصوری حتی از سوی مامورین انتظامی گرفته تا هر یک از افراد جامعه قابل پذیرش نخواهد بود.

سردار مظاهری وقوع یک تلفات انسانی در اثر ابتلا به بیماری تب کریمه کنگو را تلنگری به همه مدیران دانسته که به اهمیت نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی توجه و نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: تامین امنیت غذایی جامعه برقراری امنیت جان انسان‌ها را بدنبال خواهد داشت که لازم می‌دانم همه مجاهدت‌های ارزنده جامعه دامپزشکی کشور و استان را ارج نهاده و تلاش‌های این عزیزان را هرچه بیشتر در غالب برگزاری دوره‌های آموزشی، همایش‌های مشترک اطلاع رسانی نماییم.



 
نظر شما
ادامه