کد خبر: ۴۳۶۲۱
 

سرپرستان جدید ادارات دامپزشکی شهرستانهای سوادکوه و قائمشهر معرفی شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی دامپزشکی مازندران، «دکتر سید حسین رضوانی» مدیر کل دامپزشکی مازندران طی احکامی جداگانه، سرپرستان جدید ادارات دامپزشکی شهرستانهای سوادکوه و قائمشهر را معرفی کرد.

وی طی حکمی «دکتر سید محمد حسینی» را که پیش از این عهده دار مسئولیت اداره دامپزشکی سوادکوه بود، به سمت سرپرست جدید اداره دامپزشکی شهرستان قائمشهر و «دکتر مصطفی باقرزاده» را که بعنوان رئیس اداره دامپزشکی قائمشهر مشغول انجام وظیفه بود، به عنوان سرپرست جدید اداره دامپزشکی شهرستان سوادکوه منصوب کرد.

رضوانی در مراسم تکریم و تودیع این دو مدیر جدید گفت: سلامت و تامین امنیت غذایی و تضمین سلامت مصرف کنندگان فرآورده های خام دامی بعهده ماست و پیگیری ما بعنوان سربازان گمنام سلامت از نحوه تولید، نگهداری و عرضه این نوع محصولات، علاوه بر ارتقای سطح بهداشتی جامعه، بلکه سلامت روانی جامعه کنونی ما را نیز تقویت خواهد نمود.

وی از همکاران این دو شهرستان خواست تا با تعامل و همکاری بیش از پیش، با درایت و مدیریت سرپرستان جدید نقش و جایگاه ویژه دامپزشکی را در زنجیره تولید کشور در راستای فرمایشات مقام عظمای ولایت برای حمایت از تولید کالای داخلی و حمایت از سرمایه گذاری در کشور به جامعه معرفی کنند.

رضوانی در این دو مراسم که در ادارات دامپزشکی دو شهرستان با حضور کارکنان برگزار می شد بر وجدان کاری و اخلاق محوری توسط پرسنل تاکید داشت.

گفتنی است علیزاده معاون توسعه، طاهرنژاد مسئول حراست و باکویی روابط عمومی دامپزشکی استان در این مراسم ها حضور داشتند.

 
 
 
نظر شما
ادامه