کد خبر: ۴۳۶۲۷



مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: شرایط برای پیشرفت و ارتقاء در جایگاه اداری برای همه کارکنان در دامپزشکی خراسان جنوبی وجود دارد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان، «دکتر محمد اصغرزاده» در جمع کارکنان جدید الاستخدام این مجموعه با تاکید بر خدمت رسانی بی منت به مردم افزود: شما از انرژی و نیروی جوانی برخوردار هستید که باید از این توان در خدمت به روستائیان و تولیدکنندگان در جای جای این استان پهناور و کم برخوردار استفاده کنید.

وی راه پیشرفت در جایگاه اداری را پیگیری و دقت در انجام امور محوله دانست و بیان داشت: فعالیت و وظیفه شناسی کلیه پرسنل دامپزشکی استان رصد می‌شود و بر اساس شرایط و نیاز ادارات ستادی، بلافاصله نیروهایی که عملکرد خوبی داشته باشند در پست‌های کارشناسی در ستاد به کار گرفته می‌شوند.

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی اظهار کرد: همه پرسنل شهرستان باید به صورت تیمی تلاش کنند تا بیماری و مشکلات بهداشتی بوجود نیاید چون اگر رخدادی در شیوع بیماری‌ها رخ دهد همه در این موضوع به نحوی مقصر و سهیم هستند.

لازم به ذکر است از اول شهریور ماه سالجاری 18 نفر نیروی جدید به دامپزشکی استان تزریق می‌شود که این نیروها طی دو روز دوره آموزشی در اداره کل با بخش‌های مختلف و وظایف فنی و اداری آشنا شدند.


نظر شما
ادامه