کد خبر: ۴۳۶۶۵
تعداد نظرات: ۴ نظر



طی حکمی از سوی مدیر کل دامپزشکی مازندران، «دکتر مهدی کریم پور» بعنوان سرپرست اداره دامپزشکی شهرستانهای بابلسر و فریدونکنار معرفی شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی مازندران، «دکتر سید حسین رضوانی» مدیر کل دامپزشکی مازندران با صدور حکمی، دکتر مهدی کریم پور را به سمت سرپرست جدید اداره دامپزشکی شهرستانهای بابلسر و فریدونکنار منصوب نمود.

دکتر رضوانی در بخشی از این حکم آورده :

جناب آقای دکتر مهدی کریم‌پور

نظر به سوابق، تجارب و تعهد، جنابعالی به موجب این حکم به سمت سرپرست دامپزشکی شهرستانهای بابلسر و فریدونکنار منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب، در راستای تحقق اهداف و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با بهره مندی از ظرفیت و توانمندی همکاران محترم و انجام سایر امور محوله و رعایت اصل اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و پیروز باشید.

دکتر رضوانی در پایان مراسم تکریم و معارفه مسئول جدید دامپزشکی این دو شهرستان ساحلی، از عملکرد دستوریان که پیش از این عهده دار این مسئولیت بود تقدیر نمود و اظهار امیدواری کرد که پرسنل زحمتکش این شهرستان کمافی السابق با همکاری خوب خود با مسئول جدید، اهداف بهداشتی سازمان دامپزشکی کشور را دنبال خواهند نمود.

گفتنی است دکتر کریم پور از کارشناسان دامپزشکی شهرستان بابل بوده و دارای مدرک تخصصی بهداشت مواد غذایی است و در مراسم معارفه وی که در روز یکشنبه 21 مرداد ماه در محل اداره دامپزشکی بابلسر برگزار شد، علیزاده معاون توسعه، طاهرنژاد مسئول حراست، بابائی مسئول امور مالی و باکویی روابط عمومی دامپزشکی مازندران حضور داشتند.


 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
1
5
یکی از انتصابات مورد تحسین جناب مدیر کل و نیروی لایق و با انرژی در دامپزشکی.با آرزوی موفقیت های روز افزون برای آقای دکتر کریم پور.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
1
5
جدا و وجدانا انتصاب بجایی صورت گرفته
تبریک به جناب دکتر رضوانی مدیرکل محترم بابت انتخابشون
آرزوی موفقیت برای جناب دکتر کریم پور عزیز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
1
5
بابت این انتصاب واقعا خداروشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
0
5
انصافا دکتر کریم پور نیروی توانمند و پاکدستی هستند به امید ارتقا سلامت جامعه و جایگاه دامپزشکی
نظر شما
ادامه