کد خبر: ۴۳۷۱۰


رئیس اداره دامپزشکی شهرستان تهران از شناسایی و برخورد قانونی با یک مرکز زیرزمینی و غیرمجاز تولید همبرگر در شهر تهران خبر داد.
 
به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران، «دكتر مجید محمدیان» با اعلام این خبر افزود: براساس گزارشات مردمی و پیرو بازدید کارشناسان این اداره در یکی از مناطق شهر تهران یک واحد غیرمجاز که در حال فعالیت و تولید همبرگر دست ساز از مواد اولیه بی کیفیت و فاسد و استفاده از رنگ های مصنوعی درزیرزمین یک خانه مسکونی بوده، شناسایی گردید که با اخذ حکم ورود از طریق مراجع قضایی و در معیت عوامل نیروی انتظامی واحد مذکور توسط کارشناسان مورد بازدید قرار گرفت.

وی گفت: در این بازدید حدود ۲۰۰ کیلوگرم انواع گوشت و چربی و سنگدان با شرایط ارگانولپتیکی نامناسب و فاسد در محل ضبط و معدوم گردید و با توجه به اینکه فعالیت واحد غیرمجاز بوده وبا عنایت به طبق ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی تهدید علیه بهداشت عمومی محسوب می‌شود، طی مکاتبه با مراجع قضایی خواستار صدور حکم مجازات برای عوامل خاطی شد.

دکتر محمدیان در خاتمه از شهروندان محترم تهرانی در خواست نمود در صورت مشاهده موارد مشکوک و تخلفات بهداشتی در زمینه محصولات خام دامی مراتب را با شماره تلفن 66591005 اداره دامپزشکی شهرستان تهران در میان بگذارند.



نظر شما
ادامه